.....
Üstümde ki şeylerden rahatsız olsam da birazcık dayanmalıydım.
10 dk sonra şoför gelmişti, biraz daha gelmese koşmaya başlayacaktım. Artık stresten.
İyi mi yaptım ,yoksa kötü mü yaptım bilmiyordum. Tlf tamamen kapatmştım. Arabaya binip uzaklaştık.
Omuzlarımdan koca bi yük kalkmıştı,ama nedense hala rahatsız hissediyordum.
"Bugün okul nasıldı gülce" diye soran şöförümüz mustafa abiydi. Ben doğdum doğalı hep bizimleydi , muhtemelen 40 lı yaşlarındaydı.
"Hiç sorma abi valla o kadar seviniyorum ki bittiğine, bu okulu hiç sevmiyordum."
Dediklerim doğruydu sevmiyordum, babam özel koleje gidebilirsin dese de ben normal lisede okumayı tercih etmiştim. Burdakiler böyleyse orayı düşünemiyordum bile ama bazen gitmediğim için pişmanlıkta duyuyordum.
"Evet bu okul sanki seni değiştiriyor ,çocuklarda insana yiyecekmiş gibi bakıyor ,beni bile korkutuyor".
Onun söylediklerine güldüm, dmek bizi izliyordu acaba babamla bu konuda hiç konuşmuşmuydu ,merak etsemde sormadım, çünkü babam bişeyden rahatsız olsa gelip hemen bana söylerdi.
"Artık kurtulduk , bidaha asla gelmiycez merak etme abi!"
Asla , asla deme feza!!!
Evet iki ismim vardı Gülce feza. Babam Gülce diye çok ısrar etmişti,annem de feza olmasını çok istemişti. Babamın aksine biraz daha entellektüel bir isim olsun diye diretmişti. En son ikisi de anlaşamayınca iksini birden kullanmaya karar vermişler.
Bana kalsa Feza ismi de Gülce ismide çok güzeldi. Tek birini seçme hakkım olsaydı Gülceyi seçerdim. Ama okuldaki gülceyi çoktan öldürmüşlerdi ve bende gerçekten Feza olmuştum.
Babam da 40 yaşlarındaydı ve annemle severek evlenmişlerdi. Babam annemden 7 yaş büyüktü ve tanıştıklarında annem 19 yaşında babam 26 yaşındaymıştı.
Annemin okulunun bitmesini beklemişler 4 sene birisi beklenir mi ya. Sonra üni de bitince evlenmşler. 24 yaşında evlendikten sonra babam çalışmasını istememiş ve onunda niyeti yokmuş tabi.
Onların ikiside biraz eski kafalıdır aramızda kalsın.
İki sene sonra da ben doğmuşum, başta çok denemişler olmamış ama sonra kendiliğinden oluveermişim işte. Şuan ikside 40 yaşını geçtiler benim için üzücü olsada ikisini de çok seviyorum.
Gençliklerini beni büyütmekle harcamışlar ve bende onlara layık bir evlatmıyım bilemiyorum,tartışılır.
Ben şuan 18ime girmemiştim. Temmuzda girecektim ve evet aslan burcuyum. Bu asaletimin nerden geldiğini sormayın bile . :)
Benden başka çocukları olmamış, olsun diyede üstüne düşmemişlerdi.
Anlayacağınız evin tek çocuğuydum. Yani aslında şımarık zengin bir veled olmak işime gelirdi ki öyle davranmştım okulda ama beni tamamen yansıtmıyordu.
Ben bildiklerinin aksine yani çevremin bildiği kadarı ile naif ve kibar biriydim. Ama aynı zaman da iki yüzlü biride olablrdim. Okulda beni tanıyan herkes gerçek beni görse asla inanmazdı.
Ama artık olan olmuştu ve bana yaptıkları şeyden sonra her ne kadar gitmek istesemde daha güçlü biri olarak karşılarına çıkmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ RÜYASI (+18)
Teen Fiction+18 bir hikaye olucakkk şimdiden uyarayım Okulların kapanması ile birlikte artık yeni bir yaz macerası başlamıştır . Ve bu macera gittikçe değişik bir hal almıştır. 6 arkadaş bir yaz kampında buluşur daha önce birbirlerini tanımayan 6 yeni arkadaş...