Capitolul 1

5 0 0
                                    

Pentru a-i face pe parinti fericiti, m-am decis sa plec intr-o tabara, ceea ce pana in acel moment nu am mai facut-o. Era un lucru nou, atat pentru mine, cat si pentru ai mei, care au ramas putin socati cand au auzit planul meu. Părinții au decis să mă lase, atâta timp cât eu mă informez asupra taberei, ei doar plătind. Nu costa mult, ceea ce i-a făcut pe ai mei să fie entuziaști la tot ceea ce aflam nou despre tabără.

Aveam de gand sa-i iau si pe Sierra, Christian si Gray cu mine, fiind cei mai nebuni si buni prieteni ai mei. Nu mă gândeam că vor accepta să meragă așa ușor într-o tabără despre care nu există recenzii, informații sau poze pe net. Noroc cu bunica Sierrei care știa puțin despre aceasta, fiindcă și ea și-a petrecut acolo trei săptămâni dintr-o vară a copilăriei.

Ultima săptămână înainte de plecare am tot încercat să mă documentez despre tabără, însă tot ce știam este numele ei, "Tabăra Forest", gândindu-mă că numele "Forest" provine de la faptul că este situată lângă sau într-o pădure, ceea ce suna de-a dreptul incitant.

În ziua de dinaintea plecării, făcându-mi bagajul, am decis să iau cu mine câteva obiecte speciale, care mă vor ajuta să descopăr așa-zisele mistere ale taberei, cum ne-a povestit bunica Sierrei. Se spune că doar cei mai atenți copii din tabără pot găsi biletul care duce către un loc secret dar minunat din pădure. Și aceia care îl vor găsi, vor beneficia de o tabără gratuită, în luna august, undeva în altă țară, într-un loc mirific, cred că la mare.

În mintea mea se înfiripa un singur gând: "Oare cum o să fie acolo?"... Și nu puteam să aflu răspunsul. Ceea ce aflasem chiar cu câteva ore înainte de plecare era că tabăra se situa în taman cealaltă parte a țării, fiind nevoiți să petrecem o zi întreagă în tren, unde, ce-i drept, ne-am distrat pe cinste.

În tren am întâlnit câțiva oameni minunați cu care am aflat că vom fi în tabără. Era vorba de două fete, Natalia și Katie și de trei băieți, Josh, Yannis și Erik. Toți erau de la Școala Mackenzie, undeva în cealaltă parte a orașului de unde locuiam eu.

4friendsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum