Capitolul 3

8 0 0
                                    

- Sigur asta este Tabăra Forest? întreabă Gray către doamna Darla sfios.

- Da, dragule. O să vezi puțin mai încolo cât este de frumoasă, trebuie să aveți răbdare. La intrare nu pare cine știe ce, dar după o să rămâneți uimiți, spunea doamna Darla în timp ce își ridica din ce în ce mai tare volumul glasului astfel auzind-o toți copiii.

În mintea mea erau un milion de întrebări halucinante, dar una mă făcea să o rostesc cu voce tare: "Unde-i marea? Vreau la mare!". Tot ce puteam vedea la intrare era o micuță plantație de copaci care cică era "pădure" și câteva cabane, o curte spațioasă și o sală mare, probabil de mese. Și fix în fața pancardei cu numele taberei stătea un moșuleț trecut bine de 60 ani, pitic și cu burta mare care făcea cu mâna, asemenea acelei pisici chinezești. Apăi atunci dăi și râzi ca nebuna singură, cu toți din jur uitându-se la mine. Până cânt nu le-am făcut semn prietenilor, se uitau dubios la mine, mai-mai să mă întrebe dacă în mâncarea care tocmai mi-a ajuns în stomac nu era ceva dubios.

- Acesta este domnul McCray. Este administratorul taberei. Dumnealui vă va povesti tot ceea ce o să faceți în această tabără bineînțeles după ce vă duceți bagajele, a spus cu voce tare doamna Darla.

În spatele meu tot se împingea cineva... Nu m-am întors din prima, însă atunci când m-a enervat, era ca palma mea să se îndrăgostească de fața acelei persoane printr-o palmă uriașă și dură. Și când mă întorc, pregătită să-i spun vreo două, văd o fată mega aranjată, cu mult sclipici, machiată, cu haine de firmă și geamantan la fel, Converse în picioare (bine și eu aveam în acel moment) și cu o gentuță sclipitoare în mână, ținând-o exact ca o piți.

- Ai putea să nu te mai împingi în mine? Mi-a face o deosebită plăcere dacă ți-ai lua mânuțele tale de firmă de pe spatele meu și m-ai lăsa să stau liniștită și tu fără nicio urmă pe față, i-am spus acelei fete care a făcut o față de piți adevărată.

Da, am fost cam dură dar chiar m-a enervat. Noroc cu Sierra care m-a potolit, spunându-mi că îmi fac dușmani chiar din primele secunde din tabără.

- Oh my God... Ce să zic?! Fata de la țară care abia știe să poatre Converse nu mă suportă?! Wow, premiul Nobel pentru prostie ți-l înmânez chiar ție, mi-a răspuns îngânfată acea fată. Vreau să intru prima... a strigat către doamna Darla. Tatăl meu este milionar... Și deține terenul de lângă tabără, unde sunt terenurile de sport, se chițăia pe un ton pițigăiat acea fată.

- Oh, bine ai venit, Amber! Ce mă bucur să te văd! Fă-i loc, cum ai spus că te cheamă, da, tu fata cu tricoul alb... i-a răspuns pe un ton drăgălaș doamna Darla până să ajungă să-mi transmită mie mesajul, atunci încruntându-se drastic de parcă i-aș fi omorât pudelul împăiat cu ghiarele roz din brațe.

Chestia asta chiar m-a călcat pe nervi. Și ca să fiu eu aia care râde la urmă, când a trecut domnișoara fâs pe lângă mine, taman i-am pus piedică. Și buf! fața ei plină de farduri s-a întâlnit cu cimentul și a fost dragoste la prima vedere, pentru că nu voiau să se despartă prea curând.

- Aaa, ups! Scuze, am râs sarcastic. Ce să facem dacă te-ai împiedicat de geamantanul meu... Se mai întâmplă, zic eu râzând printre dinți.

- Tu, te-ai pus rău cu mine... Ai să vezi că îți voi face tabăra aceasta un coșmar. Știu cu tu mi-ai pus piedică, domnișoară de la țară, a spus ea atât de enervată încât mai puțin și sărea la gâtul meu.

- Gata, fetelor! A fost din greșeală, Amber. Nu trebuie să vă certați, a încercat doamna Darla să ne împace, însă fără vreo reușită.

După ce domnișoara îndrăgostită de asfalt s-a dus prima către cabana ei, unde stătea cu două fete simpatice, la prima vedere, toți ceilalți am fost trimiși în cabanele noastre. Băieții, Chris și Gray au stat în aceași cabană cu noi, doar că în altă cameră. A fost o veste extraordinară să știu că toți vom fi împreună.

Fiind seară și noi obosiți, cum despachetam bagajele vedeam luna sclipind și cum lumina ei bagă intra încetișor pe fereastră, creând o atmosferă de vis, care ne făcea să adormim. Nu știu cum am adormit, că dimineață eu m-am trezit pe jos, iar Sierra cu capul pe geamantanul său care era jumătate golit.


4friendsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum