Początek tego shipu znajduje się w 3 rozdziale "AS Roma chat room and stories ~ nowy etap"
<><><><><><><><><><><><><><><><>
Pov: Angeliño
Odstawiłem butelkę piwa po zrobieniu jego łyka na blat po czym spojrzałem się na Celika który siedział obok mnie.
- Z Hummels'a i Hermoso są takie geje. Nie spodziewałem się po nich takiego zachowania po pierwszych dniach u nas. Słyszysz ich? - Angeliño.
- No słyszę i powiem że ciekawa ta ich konwersacja. - Celik.
Razem z Zeki'm odwróciliśmy się do Ndicki bo z drugiej jego strony siedzieli nasi ukochani koledzy.
- Mmm... Ty mój misiaczku pysiaczku kochany najdroższy. - Hermoso.
- Nie nie nie to ty jesteś moim misiaczkiem skarbie. - Hummels.
- No dooobrzeee... Niech ci będzieee. Jakie ty masz piękne oczy! Nigdy nie widziałem piękniejszych niż twoje! Mógłbym patrzeć się na nie godzinami tygodniami miesiącami a nawet i latami. - Hermoso.
- Hihihi... Już nie przesadzaj! - Hummels.
- A myślałem że tylko Lorenzo się tak zachowuje po alkoholu... Jednak byłem w błędzie... - Angeliño.
- Bez kitu! A pamiętasz jak kiedyś podczas melanżu powiedział Manciniemu że jest słodki bardziej niż cukier a potem całował się z nim w kiblu? - Celik.
- Pamiętam! Zalewski z Baldanzi'm ich wtedy nakryli a Pisilli stał za nimi i to nagrywal. A właśnie... Skoro jesteśmy w tym temacie to muszę ci coś powiedzieć ale słuchaj bo to jest mega ważne. Ja myślę że Paredes ostatnio jest zazdrosny o Soule bo przyjaźni się z Dybalą i mają coraz lepsze relacje. - Angeliño.
- Kurwa no rel! Masz racje i to wielką. Myślę że Leandro potajemnie kocha się w Dybali. No tak jakby... To poprostu widać. Jak on się na niego słodko patrzy i robi wszystko by mu się jak najbardziej przypodobać. Tak jak wtedy z tymi zakupami. - Celik.
- A wiesz że ostatnio Pellegrini i Mancini byli razem w tej takiej romantycznej restauracji na obiedzie? Na ich relacjach na IG był ten sam kwiatek z tą samą doniczką która jest właśnie w tamtej restauracji. - Angeliño.
- To na pewno była randka. - Celik.
- Na więcej niż sto procent. - Angeliño.
- Ej chłopaki? Wiecie może gdzie poszedł Evan? - Hermoso.
- A chuj wie. - Angeliño.
- W sumie to nudno tu i mu się nie dziwię. - Celik.
- Zeki to może pójdziemy do mnie? Obejrzymy razem jakiś film albo coś? - Angeliño.
- Chętnie. - Celik.
CZYTASZ
Połączyła nas gejoza ~ Celik x Angeliño
RomanceJeśli ktoś się zastanawia co to za książka i ship powiem tak "a chuj to wie". Poprostu w głębi serca poczułam potrzebę napisania tego. Początek tego shipu jest w trzecim rozdziale "AS Roma chat room and stories ~ nowy etap" 13/10/24 - ?