7} Need to know

281 45 86
                                    



Medya;

"Tabi ki de Jungkook-ah, burada bitirmek haksızlık olur."

"Hemde büyük haksızlık."

Jimin'in dolgun dudaklarından çenesine doğru akan parlaklığa baktı, Jungkook. Kan, meni ve ikisinin salyalarından oluşan bir parlaklıktı. Jimin'in dağılmış hâli çok güzeldi. İçine girdiğinde daha güzel olacaktı, buna emindi Jungkook.

Jimin'in dudaklarına tekrar yapıştığında öncekilerin aksine yavaş yavaş ve tadını çıkararak öptü dolgunlukları. Tadını bilmediğin bir meyve, olsa da olurdu olmasa da. Ama bir şeyin tadını aldın mı, hep devamını ve daha fazlasını istiyordun. Bu her zaman böyleydi.

Jimin ile tanışmadan, cinsel eğitim olayına girişmeden önce Jungkook böyle değildi. Şimdi çok azgın bir adam olduğunu düşünüyordu. İlk Jimin'in dudaklarını öpmüş, tadını aldığında da devamını istemişti. Sonra teninin tadı, ıslak ve sıcak dili ve penisini saran dolgun dudakları.. Jungkook şimdiden bunlara bağımlı olmuştu.

"Merak etme Jimin-shi, elimden geldiğince nazik olacağım ve seni yormayacağım.."

Jimin'in dudaklarından ayrılıp gözlerine bakarak konuştu. Jungkook dikkatli olmaya çalışırdı ama aynısı kurdu için geçerli değildi. Jimin'in canını yakmadan onunla birlikte olmak isterken, içindeki güçlü delta kurdu ise sertçe becermek istiyordu.

O dolgun kalçalarında ellerinin izi çıkana kadar vurmak, boğazını sıkarak nefesini kesmek ve ağlatarak sikmek istiyordu. Jungkook ise bir yandan Jimin'in güzelliği ile büyüleniyor, diğer yandan kurdunu baskılamaya çalışıyordu. Ama işi zordu.

"Gece daha çok uzun deltam.. sadece gel ve o koca penisini, senin için kasılan deliğime sok. Ve sabaha kadar becer beni, sikinin nasıl hissettirdiğini bilmek istiyorum. Kendini tutma sakın."

İşte şimdi herşey bitmişti. Saatlerdir göğsünü tırmalayan kurdu kendine seslenilmesi ve duyduğu cümlelerle atağa geçti. Jungkook'un gece karası gözlerinde mavi parıltılar belirirken, Jimin istediğini elde etmenin sevinciyle sol ayağını Jungkook'un boynuna sarıp üzerine çekti. Mavinin karıştığı gözlere yutkunarak bakarken diliyle dudaklarını ıslattı.

"Vücudum fazla esnek, biliyorsun. Beni istediğin pozisyonlara sokabilirsin babacık..."

Geriye, gözleri kararan bir kurt bıraktı Jimin. Jungkook, boynunda asılı duran pürüzsüz bacağa dilini sürtüp dişlerini geçirdi. Jimin'in teni hassas olduğu için anında kızarırken sırıtarak geri çekilen deltaya baktı. Jungkook, içindeki kurduyla savaş içindeydi ve savaşı kazanan da kendisiydi.

İlk sevişmesi olacaktı bu. Duygusuz ve bilinci yerinde değilken olsun istemiyordu. O yüzden şuan için kurdunu geri plana attı ve önceliği kendisi aldı. İlk seferinde dikkatli olacaktı. Yani öyle olmasını umuyordu..

Jimin'in kalçalarından tutarak tek seferde bedenini çevirdi yatakta. Belini kırıp kalçasını öne çıkarmasını sağlarken dudaklarıyla dilini ıslattı. Jimin az önce boşaldığı için giydiği bordo tanganın önü meniyle kaplıydı ve arka kısmı tamamen dolgun kalçalar arasında kaybolmuştu. Jimin'in üzerine eğilip sırtına dudaklarını bastırırken, elini tanganın ipine atıp, canını acıtmamaya dikkat ederek kopardı. Üzerindeki iç çamaşırının çıkarılmasını bekleyen Jimin ise koparıldığını görünce şokla baktı sadece.

Başını arkaya çevirip Jungkook'un ne yaptığına bakmaya çalışan Jimin, eline aldığı ince parçayı burnuna götürüp koklayan adamla afalladı. Bu durum Jimin'e çok erotik gelmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SİGMA/JİKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin