"ŞSHHH"
"BİR"
"İKİ"
"ÜÇ"
"CİMBOMBOM CİMBOMBOM"
Icardi derbiyi izlemeye stada gelmiş ve sahaya inip üçlü çektirmişti. Daha sonra tekrar yerine geçti.
Takımlar da son antrenman için sahaya çıkmıştı. Şimdilik her şey güzel ilerliyordu,daha da güzel olacaktı.
Maçın başlamasına 2 dakika kalmıştı. Bütün oyuncular ve hakemler saha da dizilmiş İstiklal Marşı'nı okuyordu. O an Mauro da ayağa kalkmış hazır pozisyona geçmişti.
Marş okunduktan sonra iki takımın oyuncuları el ele sıkışıp birbirlerine iyi dileklerini sunmuşlardı. Icardi de tekrar yerine oturmuş ve hakemin maçı başlamasını beklemişti.
Hakem saatine baktı ve düdüğünü çaldı.
Kıtalar arası derbi resmen başlamıştı.
Santrayı Osimhen kullanmıştı. Yunus'a pas vermiş ardından top tekrar kendisi ile buluşunca ileriye doğru koşmuş önünde duran defans arasından topu geçirmeye çalışmıştı. Top defansa çarparak dışarı çıkmıştı.
Maçın ilk dakikasında oluşan ataktan dolayı Galatasaray taraftarı ayaklanmış,Osimhen atamadığı içinde bir ton laf söylemişlerdi.
Osimhen olsan bile eleştirilirdin burada.Mauro ise takımına tam destek veriyor,resmen her pas da alkış tutturuyordu.
Dakikalar birbirini kovalıyor,zaman su gibi akıp gidiyordu. Barış ceza sahasına sokulmuş,topa vuracaktı ki bacağında hissettiği yanma hissi ile kendini yere bıraktı. Gol atması engellenmiş,üstüne birde sakatlanmıştı sanırım. Ve hakem bütün bunları film izliyormuş gibi izlemiş,maçı devam ettirmişti.
Tribünden hakeme doğru hakaret ve küfürler yükselirken Mauro yerde yatan arkadaşına endişeyle bakıyordu.
Yaklaşık 2 dakika geçmesine rağmen Barış ayağa kalkmayınca hakem oyunu durdurmuş ve sağlık ekibini sahaya çağırmıştı. Oyun duraklatıldığı içinde diğer oyuncular su içiyordu.
Barış'ın tedavisi bittikten sonra ayağa kalkmış ve saha dışına doğru yürümüştü. Maça devam edemeyecekti. Okan hoca yerine Sallai'yi almıştı.
•
İlk yarı Osimhen'in attığı gol ile Galatasaray'ın 1-0'lık üstünlüğüyle sonuçlanmış ve soyunma odasına doğru ilerlemişti oyuncular. Geçen 15 dakikalık devre arasından sonra takımlar tekrar sahaya çıkmıştı.
Her iki takımda galibiyet istiyordu. Herkes yerine geçti ve maç başladı.
Jayden,pasını Fred'e vermiş,Brezilyalı başarılı orta saha oyuncusu ise Edin'e doğru topu göndermişti.
Džeko şimdi ise ayağında top ile kaleye doğru ilerliyordu. Fenerbahçe tribünü için ayrılan kısımda taraftar ayağa kalkmış ve pozisyonu göz kırpmadan izlemeye başlamıştı.
Edin topu önüne çekmişti ve tam şut çekecekken Sanchez'in ayağına kaymasıyla top Edin'in ayağından çıkmış ve kornere gitmişti.
Sebastian hemen korneri kullanmaya gitmişti. Elini kaldırmış ve topa vurmuştu.
Maximin topa kafasıyla vurmuş ve ağlara göndermişti. Gelen golle Fenerbahçe taraftarı resmen çıldırırken bütün takım arkadaşını attığı gol için tebrik etmişti.
•
Maçın bitimine yakın skor 1-1 de kalmıştı. Her iki takımda gol atmak için çabalıyor,atakları değerlendiriyordu.