Her insanın tek bir isteği vardır kendi hayatını kendisi yazmak . İşte bunu gerçekleştiricek kişi benim , sadece hayatımı tekrar yaşicam bunada BENiM HAYATIM diğcem . Her kız gibi bende çirkin önemsiz havasiz ne popular nede güzel sıradan bi kız işte sadece bunu değiştiricem. Ben 14 yasindayim ve
Sınıfta ukala kızlar var hem popular hemde güzel ve havalı bende onlar gibi olucam. Okuldan eve dönerken kuaföre uğradım kaşımı ve dudak ustumu aldirdim ve agda yaptim . Eve gidince annem sok oldu "kumsal bu halin ne "dedi. Bende " artik yeter erkek ayse olmicam bende guzel popular olucam" dedim. Ammen gulerek mutfaga gitti. Bende Odama gidip saclarimi siyaha boyadim ve uclarini mavi yaptim aslinda guzel olmustum . Gozumden gozluklerimi cikararak kul rengi lenslerimi taktim ve Bizim siniftakilerin bi kutlamasu var gece partiye gitmek icinde ustume bi seyler aradim . Ama sonuc sıfır sonar aklima bi sey geldi
Ablamin dolabini karistirdim ve siyah Dar bir etek giydim ustume gobegi acik Dar strablez bir sey giydim ayakkabilarimda siyah ve platformluydu. Ve bordo bir ruj surdum . Partiye gittigimde o da ordaydi benim sevdigim cocuk batu . Iceriye girdimde herkez bana bakiyordu ve batu yanima geldi " adini ogrene bilirmiyim "dedi. " kumsal"diyince sasirdi ve bana bakti . Sera alayci sekilde " bu Bizim erkek ayseye bakin"dedi. Ben aglayarak ciktim ve batu da arkamdan geldi Ben batuya " git burdan" diye bagirdim . Ve batu gitti sonra arkamdan biri geldi ve beni kucagina aldi yuzune baktigimda o batuydu..
Aslinda buyuk bir sok gecirmistim batu bana bakarak "benden kurtulamazsın kucuk cadi seni eve birakicaz "
"Batu lutfen yeter " batu basini iki yana salladi hayir der gibi bende pes ettim . "Tamam nereye gidelim kucuk cadi "
Heycandan kustum rezil bi durum .
Tabi batu cok sasirdi bana hastaneye gitmeyi teklif etti ama ben hayir anlaminda kafami salladim . Batuda kabullenmisti "evet kumsan hanim sahile gidelimmi ?"
"Sonucta senden kurtulamicam icin tamam "
"Ozaman bira icermisin?" diye sordu
" tamam olur "dedim . Sahilde oturduk bira iciyoduk ben ons neden bana yardim gettin diye sordum batuda bana herkezde olmayan sey sense var dedi . Ben sok oldum ama bunu duymak cok guzel dedim batu hafifce gulumsedi . Ben pek fazla bira icmeye aliskin olmadigim icin sarhis olmustum . Batu bana eve gidelimi diye sordu bende hayir dedim . Ve konusmaya basladim " biliyomusun Ben seni ilk girdugumden beri seni cok seviyoruum sadece Sen tel Sen benim icin safe e tel sen varsin !"dedim batu sasirdi ve bana " o zaman Jindal bende seni cok seviyodum ve senin bir anda degisimin falan Jindal benimle cikarmisin ??"dedi . Ve ben hic bir set soylemeden dudagina yapistim ben artik batuyla cikiyodum ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM HAYATIM
Teen Fictionbu bir gen kizin kendi hayatini yeniden deistirmesini anlatan bir kitap ve sevdigi cocukla evlenme hayalleri kuran...