Uyandigimda tanimadigim bir evdeydim ve kustum sirilsiklamdi ayaga kalktim ve aynaya baktigimda ciglik attim gizum simsiyahti . Biri nolduu diye bagirdi bagiran midi batuydu bana askim iyimisin diye sordu Ben benim burda ne Isim var naptini zannediyosun dedim batu gulerek Sen dun gece Beni sevdini ve benle Cikmak istedini soyledin desi benim yanaklarim kipkirmizi olmustu. Sonra batu aniden dudami optu sonra vende akisina biraktim okullarin dun son gunuydu j yuzeden Annene Ece lerde kalicam demistim ve bu dogruydu Ece batunun kardesiydi. Batu Beni iceriye goturdu ve cok guzel bi kahvaltti hazirlamisti AMA ben yiyemeden kalktim o kadar cok migdem bulaniyodu ki kusmaya gittim . Geldimde vatuya biz yanlis bi set yaptikmi diye sordum AMA sea cikarmadi Ben cok korkmustum ve kendi kendime konusmaya basladim Beb bu yasta Anne olamam Ben daha on bes yasindayim dedim . Batu bana drama grime hemen yanlis Bisey olmadri olamazda Tamammi sakin ol dedi tabi vende biraz sakinlestim. Peki bana Noldu dedim dun gece kiyafetlerinle denize Girdin usutmussundur dedi . Bende o zama bana bi cay yaparsin Dimi dedim batu hemen Ben bilmem ki dedi bebde tamam o zaman Ece yapsin dur bi dakka Ece biliyomu dedim.
Hayir dedi. Ece geliyidu ve Ben hemen tezfahin altina girdim Ece batuya kimm varr evde dedi. Batu da soylicem AMA kizma dedi recede tamam anlaminda basini salladi. Bak Ben kumsalla cikiyorum ve evde kumsal var dedi . Ece sok oldu AMA tamam dedi ve peki sera dedi o seni cok seviyo dedi . Beb hemen tezgahin altindan ciktim tamam batu ozur dilerim aranizu bizdum gercekten bebde simdi gidiyosun zaten dedim. Tam giderken batu kumsal dedi Beb Armani diner donmez opneye basladi ve Ece de hemen foto sekip sweraya gonderdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM HAYATIM
Teen Fictionbu bir gen kizin kendi hayatini yeniden deistirmesini anlatan bir kitap ve sevdigi cocukla evlenme hayalleri kuran...