Achter dat Derek weer de oude hem was, was het weer tijd om ze zich te concentreren op school. Het was een week geleden dat ze naar Mexico waren gegaan voor Derek. Scott vond het eerst niet leuk dat Ariana mee mocht. Maar ze was er ook bij wanneer Peter in brand werd gestoken door Allison en wanneer Jackson een Kanima bleek te zijn, en wanneer het Alfa pack achter Scott kwam, EN wanneer Stiles een nogitsune was en wanneer Allison stierf. Ze was er altijd bij. Ariana was nu op school. Ze was in geschiedenis. Niks interesseerde haar. Haar gedachten dwaalde af naar Kate Argent die terug is gekomen van de dood. En de 117 miljoen dollar dat is gestolen. En hoe dat Kate Derek heeft kunnen veranderen in jonge Derek. 'Ariana?' vroeg mr. Yukimura. 'Ja?' 'Luister je wel?' vroeg hij. 'Nee...' zei ze eerlijk waardoor een blonde jongen moest grinniken. Ze kende hem een beetje. Hij noemde Garret. Yukimura zuchtte en ging terug verder met de les. De jongen was nog steeds aan het "stil" lachen. 'Wat?!' fluisterde ze lachend. Hij schudde gewoon zijn hoofd en lachte. 'Hé? Jij kent Violet toch?' Ariana knikte. 'Ja, hoezo?' Hij glimlachte naar haar en vroeg:' Kom anders samen met haar naar de lacrosse training.' Hij keek haar vragend aan. 'Ik zou heel graag willen, maar ik heb al afgesproken met andere vrienden,...' Hij keek een beetje teleurgesteld maar herpakte zich snel. 'Oh wie? Misschien ken ik ze.' Maar Ariana schudde haar hoofd. 'Waarschijnlijk niet, het zijn juniors.' Hij deed een "o" gezicht en lette terug op in de les. Hij glimlachte nog vlug naar haar en zei:' Wel 'k zie je daar.' Ze glimlachte terug en knikte. Wanneer de bel ging, ging Ariana vliegensvlug de klas uit maar werd tegengehouden door mr. Yukimura. 'Ariana? Wat is er aan de hand?' Ariana keek hem verward aan. 'Wat bedoeld u?' Hij zuchtte en deed teken dat ik moest gaan zitten. Hij zelf ging zitten voor mij aan zijn bureau. 'Je bent al de hele week afwezig? En je laat je meteen afleiden. Die jongen Garret, hij heeft al vaker met je een gesprek in de klas proberen te maken maar je negeerde hem altijd. Dit is nu al de tweede keer dat je met hem praat tijdens mijn les. Ik weet dat Allisons dood je heeft geraakt.' het horen van die woorden deden pijn. Zonder het te beseffen, rolde er een traan over haar wang. Ze veegde die vlug af. 'Maar we hebben allemaal wel iemand verloren, ik weet dat het niet makkelijk is om te weten dat je broer een alfa is en vrienden van jou bovennatuurlijk zijn, maar jíj bent nog steeds een doodgewoon meisje dat goeie cijfers moet halen. Vorig trimester ging beter. Nu dwaal je helemaal af.' Ariana knikte alleen maar. 'Oké, je hebt het begrepen?' Ariana stond op en knikte alweer. 'Ja, sorry ik zal mijn best weer doen.' Hij glimlachte en deed teken dat ze naar buiten mocht. Meteen liep ze door naar het meisje wc en ging op een gesloten toilet zitten en deed de deur op slot. Tranen branden in haar ogen. Ze ziet het weer allemaal voor zich. Hoe Allison stierf, hoer haar vader bijna dood ging. De manier hoe Stiles haar bijna stikte, wel de nogitsune. En hoe Aiden stierf. Hoe dat Boyd vermoord werd en al die vreselijke dingen. Maar Allison bleef in haar gedachten hangen.
'Oké, concentreer je op het doelwit. Het gaat snel. Dus je moet snel mikken en denken.' zei Allison. Ariana liet de pees los van Allisons boog. De pijl vloog door de trainingskamer naar het doelwit maar miste. Ariana liet een teleurgestelde kreun horen. 'Ik denk dat pijl en boog niets voor jouw is...' Ze liep naar de wapens van haar vader. 'Misschien ben je goed in messen werpen?' Ze glimlachte naar Ariana en nam twee dolken uit een schuif. Ze gaf ze aan Ariana die ze handig in haar hand plaatsen. 'Oké, hier ben ik zelf nooit goed in geweest, ik hou de dolken liever in mijn hand. Daarvoor bestaan Chinese ring dolken. Ze hebben een grote ring aan hun handvat zodat je ze rond je vinger kunt draaien, deze dolken zijn Winchester-dolken. Oké, probeer eens.' Vanuit Ariana's ooghoek zag ze Chris Argent trots naar haar dochter kijken. Ze gooide het mes. Het was niet recht op het doelmit, maar het was er wel op. Verbaasd liep ze naar achter. Ze hoorde geklap en zag Chris naar haar kijken. 'Indrukwekkend.' Ariana glimlachte. 'Ik wil je wel wat leren, je weet wel... Je bent misschien geen Argent, maar je moet je leren beschermen. Scott zal dit ook goed vinden.' zei hij. 'Wilt u me leren hoe je met dolken moet omgaan, die dolken van Allison zien er ook wel interessant uit.' Chris glimlachte naar haar dochter. 'Ik zal het je leren, samen met Allison.'
JE LEEST
Find your anchor
FanfictionSeason 4: Ariana McCall, kleine zus van Scott, heeft al veel meegemaakt. Ze weet van het weerwolven gedoe en van de wereld met Banshee's, kanima's,... Ze heeft zelf niet echt veel vrienden behalve Scott zijn pack. Maar dat veranderd als ze haar eers...