Ik heb een "mix" gemaakt met allemaal liedjes dat me wat aan deze fanfic doet denken, hier is de link als je het wilt beluisteren: https://8tracks.com/newt-thomas/find-your-own-anchor
Ik werd wakker in een ziekenhuisbed. Dr. Dunbar was bij me. 'Je bent wakker, super. Nu kan je moeder wat kalmer worden.' Ik lachte. 'Wat is er gebeurd?' vroeg ik. 'Sean Walcott viel je aan en heeft je bewusteloos geslagen. Dat is hoe je moeder het vertelde. Scott heeft je gered, jou en je moeder.' Ik glimlachte. 'De engel.' Hij grinnikte. Ik zette me recht en ging uit bed. 'Woah, wat denk je dat je gaat doen?' zei hij. 'Ik ga naar huis, ik ben maar een kwartier of zo bewusteloos geweest. Ik ben oké.' Hij lacht. 'Nu lijk je op mijn stiefzoon Liam, hij is net binnengebracht.' Ik glimlachte. 'Ja. Ik en m'n broer en zijn beste vriend hebben hem hier gebracht van school. Is hij oké?' Dr. Dunbar knikte. 'Ik ga je moeder gaan halen. Blijf hier!' commandeerde hij op een vriendelijke manier. Ik knikte. Zodra hij weg was nam ik mijn tas en zocht naar mijn dolk. 'Shit!' Ik nam mijn jas en schoenen en ging zonder gezien te worden het ziekenhuis uit. Ik ging rennend naar huis. Tot mijn verassing was ik snel thuis. Ik hoorde gekraak boven dus ging ik naar boven. 'Scott?! Heb jij mijn Chinese ring dolk!' Ik hoorde gefluisterde en een shit. Ik rende naar boven. Ik bleef bij de deur staan om ze af te luisteren. 'Zo je hebt hem gebeten?' zei Stiles. Gebeten? 'Ja.' zei Scott. 'En je hebt hem ontvoerd?' zei Stiles. Wat? Wie ontvoerd?! 'Ja...' 'En je hebt hem hier heen gebracht.' zei Stiles. 'Ik geraakte in paniek.' 'Ja...' zei Stiles. 'Dit gaat toch niet eindigen met zijn lichaamsdelen te begraven in de woestijn? Toch?' zei Stiles. Plots hoorde ik een soort van geroep en hulpkreet maar met plakband voor zijn mond. 'Als een herinnering, dit is waarom ik altijd de plannen verzin, jouw plannen sucken.' Scott zuchtte. 'Weet ik, dat is waarom ik jou heb gebeld. Als Ariana dit ziet vermoord ze mij samen met de Calaveras. Zo wat doen we nu?' Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet meer tegenhouden. 'Wie heb je gebeten en ontvoerd?!' Ze keken geschokt maar zeiden niks. 'Was jij niet bewusteloos?!' vroeg Scott. 'Ik ben uit het ziekenhuis geslipt en naar hiertoe gerend. Zo wie?!' vroeg ik. Ze keken alle twee naar de badkamer. Ik deed de deur open en deed het gordijn van het bad weg en zag Liam opgebonden liggen met plakband voor zijn mond. Met grote ogen keek ik hem aan. 'Oh my god, het spijt me zo erg Liam.' Je zag de tranen in zijn ogen. 'Scott! Laat hem nu gaan!' riep ik richting zijn kamer. Ik keek Liam verontschuldigend aan. 'Wat een idioot, het spijt me echt zo erg Liam.' Ik wou net zijn plakband van zijn mond toen, maar Scott hield me tegen. 'Wat doe je?!' vroeg hij. 'Hem loslaten?!' Scott en Stiles keken me aan alsof ik gek was geworden. Ze keken elkaar aan en knikte naar elkaar. Scott gooide me over zijn schouder. 'Scott! Laat me los!' gil ik. 'Ik bel de politie!!' Stiles lachte. 'Niet zonder je telefoon.' Ik sloeg op Scott zijn rug en ik hoorde Liam pogingen te doen om te schreeuwen.'Laat me nou verdomme los!' Scott gooide me in mijn kamer op mijn bed. Hij deed de deur dicht en opslot. Ik bonkte met mijn vuisten op de deur. 'Scott!!!' gil ik. 'Ik vermoord jullie!!!' 'Sorry Ariana, maar... Je moet even wachten.' Ik schreeuwde het uit van frustratie. Ik ging naar het raam. Ik deed het open, maar het was te riskant. Ik hoorde allerlei dingen gebeuren. Na een paar minuten hoorde ik geroep en gekreun. 'Liam?! Liam!!' gil ik. 'Stiles!!! Scott!!!!' Nog meer geschreeuw en geroep. 'Ik heb hem!!! Ik heb hem!!! Ik heb hem!!' roept Stiles. 'Laat me eruit!!!!' gilde ik. Na een paar minuten hoorde ik de sleutel klikken. Ik ren naar de deur en doe hem open en zie Scott en Stiles hijgen. Ik maak een vuist en slaag Scott. 'Au!!' roept hij. 'Waar is hij?!' vroeg ik. 'Hij is ontsnapt.' zuchtte Stiles. Een glimlach kwam tevoorschijn. 'Ga weg, ik wil slapen!' zeg ik bot. 'Hé, Ariana. Het spijt me, maar...' 'Het is al goed, maar doe dit nooit meer!' Hij glimlachte en kuste mijn voorhoofd. Plots ging mijn GSM af in Stiles zijn hand. Hij gaf me de telefoon. Ik nam op. 'Hallo?' 'Ariana?! Omg, je bent oké, doe dat nooit meer!! Begrepen.' Ik knikte maar besefte dat ze het niet eens kon zien. 'Ja mam.' we zeiden gedag en ik ging uiteindelijk slapen.
JE LEEST
Find your anchor
FanfictionSeason 4: Ariana McCall, kleine zus van Scott, heeft al veel meegemaakt. Ze weet van het weerwolven gedoe en van de wereld met Banshee's, kanima's,... Ze heeft zelf niet echt veel vrienden behalve Scott zijn pack. Maar dat veranderd als ze haar eers...