ZANIM zaczniesz czytać, przeczytaj najpierw to, co mam do powiedzenia na temat tej historii.
Historia opowiada o jednym z bohaterów z mojej trylogii "Porwana". Ten bohater jest bardzo złym człowiekiem, który dokonuje jeszcze gorszych wyborów względem siebie i innych osób. Nie należy, broń Boże, romantyzować tej postaci i jego decyzji. Spotkasz się tutaj z takimi motywami jak handel ludźmi, niewolnictwo, przemoc psychiczna i fizyczna, sceny tortur i gwałtów, liczne przekleństwa, przedmiotowe traktowanie kobiet. Dodatkowo będziesz świadkiem bezdusznego podejścia do spraw podanych powyżej.
Dlatego miej skończone 18 lat.
Jak się spodziewasz, fabuła będzie głównie oparta na "relacji" Maxa i pewnej Laury. Żeby było jasne, to nie jest żaden dark romans ani nic podobnego, zwłaszcza że jestem katastrofalnie przeciwna istnieniu tego gatunku. W tej książce dzieje się dużo złego, a niektóre sytuacje i decyzje Laury będą spowodowane rosnącym syndromem sztokholmskim, który w takich przypadkach jest wytłumaczalny i nie należy tego potępiać.
Postać Maxa towarzyszy mi od niemalże dziesięciu lat, dlatego wiedziałam, że przyjdzie kiedyś czas na napisanie jego własnej historii. Nie jestem osobą, która pisze o złych postaciach, bo "jest to modne". Nie jestem też osobą, która uwielbia upadlać żeńskie postacie we własnych książkach, mimo że moje książkowe dziewuszki: Cassie, Holly czy Dominika przeżyły, co przeżyły, ale przez to stały się jeszcze silniejsze. Od nastoletnich lat interesuję się motywem porwania, przeczytałam masę książek/opowiadań i obejrzałam masę filmów, dlatego od tamtego czasu, faktycznie, trzymam się motywu porwania jak nienormalna. I wydaje mi się, że piszę o tym naprawdę dobrze, a najważniejsze, nikogo tym nie krzywdzę.
Ale, hej, inni piszą o miłości, a ja wybrałam sobie inną drogę! c:
Żeby było jasne - uwielbiam postać Maxa, ale nigdy nie poparłabym czegoś podobnego w rzeczywistości. Zawsze będę stała za osobami, których dotknęła jakakolwiek krzywda. Nigdy - za tymi wyrządzającymi krzywdę.
Czytając tę książkę, oddziel swoje życie od fikcji.
Widzimy się w listopadzie. ♥
CZYTASZ
MAXIMILLIAN
Mystery / ThrillerMax Wills, kiedy skończył szesnaście lat, uciekł z domu przez gniewnego i niekochającego ojca. Droga z przykrego dzieciństwa poprowadziła go do ścieżki pełnej krwawych przestępstw. Gdy pewnego razu natrafia na Laurę, podobnie psychicznie poturbowaną...