"Azra"
"5dk daha lütfen anne"
"Azracım bugün okulun ilk günü ve saat sekizi geçti.2dk içinde aşağıdasın çabuk ol"
"Ne ne ne " gözlerimi ovuşturarak zorlada olsa yataktan kalkmayı başarabildim.ayıcıklı terliklerimi giyerek lavoboya doğru hızla ilerledim.yüzümü yıkadıktan sonra aynaya baktım.fena gözükmüyordum sadece biraz saçlarım dağılmıştı.alelacele formalarımı üstüme geçirdim. Hızla saçlarımı tarayıp pembe converslerimi ayağıma giydim. Son kez aynanın karşısına geçip hafif bir makyaj yaptıktan sonra hızlıca aşağı indim.tam kapıdan çıkacakken annemin sesiyle irkildim.
"Kızım ne bu acele yetişirsin önce bi kahvaltını yap aç aç okulamı gidilirmiş"
"Annecim ben bişeyler yerim bak çok geç kaldım"
Derken annem mutfağa gidip elindeki reçelli kızarmış ekmeği elime tutuşturdu.
"Bu mutlaka biticek kuzum hadi iyi dersler "diyip vedalaşıp asonsörü beklemeye başladım.birden gözüm telefonuma ilişti.melis arıyordu eyvaah...
"Kızım nerdesin sen saat kaç farkındamısın? "
"Ya dün gece film izlerken uyuya kalmışım sabahta annem uyandırdı zaten hemen geliyorum "diyip telefonu kapadım.hızlıca asansörden indikten sonra otobüs beklemeye başladım.fazla beklemeden otobüse doğru ilerledim fakat o kadar kalabalıktı ki yürümekte zorluk çekiyordum...
Otobüsün ani hareketiyle kendimi yerde ve tanımadağım bir çocuğun üstünde buldum...
"Ya sen napiyosun çekil üzerimden hemen"
"Şey ben özür dilerim otobüs ani fren yapınca bende malesef...
"Ondan bahsetmiyorum bayan sakar gömleğimin haline baaak "
İnanmıyorum reçelli kızarmış ekmeğim tanımadığım ve bir o kadarda yakışıklı çocuğun üzerine sürülmüştü...
"Şey ben gerçekten çok çok çok özür dilerim isteyerek olmadı "
"Sen ne aptal şeysin bide utanmadan özür diliyo ya "
"Özür diledim işte daha ne yapmamı bekliyosun bay ukala "
Derken herkes dönmüş bizi izliyordu çok fena rezil olmuştum.hepsi bu gerizekalı aptal öküz yüzünden silince gider niye bu kadar abartıyosa...
"Daha fazla tartışmadan bence susalım bayan sakar"
"Bencede bay ukala"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
أدب الهواة