Neyseki okula gelmiştim.yoksa bu uyuzu burda boğabilirdim.hışımla otobüsten inerken ayağım biyere takıldı tam düşücekken
"Bu sakarlıkla başın belada "diyip sırıttı.
"Seni ilgilendirmez"diyip sinirle yürümeye başladım.
"Bişey değil bayan sakaar"deyip yanımdan yürümeye başladı...
Görmemezlikten gelerek adımlarımı dahada hızlandırdım.okula yaklaşırken bir sesle daha irkildim;
"Sanırım aynı okuldayız "dedi ve ukalaca sırıttı.
"Umarım aynı sınıfta değilizdir çünki senden nefret ediyoruum "
"Hahahhaa bende sana bayılmadım"
"Sen varya tambi uyuzsun nerden çıktın karşıma ya"
"Üzerime düşüp gömleğime reçel sürdün hatırlatırım"diyip göz kırptı.
Tamam kabul ediyorum yakışıklıydı. Gözleri masmavi bir gökyüzü gibi büyüleyiciydi.
Ve oldukça güzel bir fiziği vardı.
Gülüşü gülüşü inanılmazdı.lanet olsunki çok güzel gülüyordu.heey ne oluyor bana bu içimdeki kelebek kıpırtısıda ne derken birden sesiyle irkildim.
"Ne o ilginimi çektim bayan sakar"
"Hiiç öyle dalmışım ve ilgimi çekemezsin çünki malesefki tipim değilsin"deyip güldüm.
"Hahaha zaten bende sarışınlardan hoşlanırım üstelik çok bebeksisin şu converslerine, tokalarına,çantana,bilekliklerine bir bak neredeyse hepsi pembe ve çocukca"
"Benimle dalga geçmeyi kes uyuuz "diyip dil çıkardım.okula yaklaşırken yine aynı sesi duydum.
"Adın ne bayan sakar "
"Sanane bay ukala "
"Hiç merak ettim"
"Adımı söylersem laf atmayı bırakacakmısın?"
"Hmm düşünmem lazım sanırım evet"
"Azra ben azra acar"
"Tanıştığımıza memnun oldum azra acar bende uraz"deyip gülümsedi.
"Ben tanıştığımıza memnun flan olmadım"deyip okula girdim.o ise arkamı dönüp baktığımda bana bakarak sırıtıyordu.uyuz işte uyuuuz!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanfiction