yok ya yalan

3 2 0
                                    

Servisteyim ve size yb yazıyorum, kıyamadım ve sınır geçmeden atıyorum💅🏻değerimi bilin
İyi okumalar💗

Seungmin

"Ne var Beom?"

'Ben yarışmaya katılmayacağım ab-'

"NE?!"

'Bağırma!'
'Ayağım çatladı..'

"Nasıl çatladı amını çatlattığım!?"

'Şey, Yeonjun hyung bir an arkamda belirdi. Bende korktum, yere düştüm falan. Önce bileğim burkuldu falan sandık. Kızarınca doktora geldik, bir baktık çatlamış.'

"Sen Yeonjun ile bi' şeyler yapmadığına emin misin salak?"

'YA, AKLIN HEP FESATA ÇALIŞIYOR! AYRICA SEN NERDEN BİLİYORSUN ÖPÜ-'
'Ha.. Onu demeyecektin ya...'
'Söylemedim onu tamam mı?'

'ENİŞTE YALAN SÖYLÜYOR, AZ KALSIN YATAK KIRIYORDUK!'

'HYUNG!'

'Tamam bir şey demedim güzelim. Gel öpeyi-'

'Aa Hyung ben tünele giriyorum dıt-dııt!'

Evet tünel falan.
Kapattı telefonu.

Görmeyecek ama yinede yazayım.

Begay-abey(siz)
Wp konuşması

abey(siz):
Benim yatağımda yaparsanız önce sizi çiğ çiğ çiğner sonra fırına atarım ona göre beta
Gönderildi


Sadece umdum bu sefer, ne yapacağımı bilmiyordum. Sadece isteğim kabul olsun tanrım.

Ayrıca Beomgyu bana yarışmaya katılmayacağını söylemişti, büyük ihtimalle başkası katılacaktı onun yerine. Bu sefer eşyalarım geldi aklıma, toplayıp çıkmam gerekiyordu. Kağıdı ve çantamı aldıktan sonra telefonu cebime attım. Tam kapı kolunu tutmuş açacaktım ki kapı bir anda açıldı. Ve içeri girmeye çalışan adamla çarpıştık. Ne klişe ama...

Adamda baya cüsseliydi. O yüzden dengemi zar zor toplamıştım.
Özür beklemek yerine çıktım odadan. Zaten özür dileyecek bir tipte yoktu. Bide başka bir klişe olup benden özür bekliyormuş falan.

"HEY SEN! ÖZÜR DİLEMENİ BEKLİYORUM!"

Hacca giden otobüsü mü taşladımda bunlar geliyor başıma.

"Çarpan sensin, sen özür dile asıl?"

Böyle ağzının payını vereceğim sana bay özür naynay!

"Önüne baksaydın?"

"Kapıyı açar açmaz önüne baksaydın?"

Aferin Seung! Yaparsın koçum.

"Çarpan sensin özür dile!"
"Yoksa sana!-"

"Evet bay özür bekleyen? Bana?"

"Özür dile, ayaklarıma kapan. Çabuk!"

"Ay götüm! Çok beklersin orospu. Ha diyosun karizmamı çizdirmem!?"
"Sabır!"

Bir klişe daha yaşanmasın, lütfe-
Tam gidecekken kolumu tuttu.

"OROSPU ÇOCUĞU! SANADA, BU SIÇTIĞIMIN KLİŞELERİNEDE SOKARIM! SİKTİR OLUP GİTSENE SEN?"

"Ow, tamam sakin. Sadece bu bir sosyal deneyd-"

"Sosyal deneyine sıçıyım senin, ÇÜKÜN YAMULSUN GAVAT!"

"NE? GERİ AL DEDİĞİNİ YA!"

"Almıyorum, kopsun çükün!"
"Görüşmeyiz umarım bay çok bilmiş!"

Havalı Seung! Slay bitch.

Tamam bu kadar slaylik yeter. Yoksa Beomgyu hamile kalacak. Acaba kaçıncı turu bitirdiler. Evi kirletirlerse, yalayarak temizletirim. Tek çare mesaj yazmak.

Aha aktif!
Tamam, bugün eve gitmiyorum..
Nereye gidicem ben?

Şimdi beni konuşalım, otele gidemem. Çünkü cüzdanım yanımda değil. Eve uğramam lazım. Hızlı olursam belki görmem?

Adımlarım hızlanmış demek yerine direkt koşuyordum. Yetişmek şuan ana hedefimdi, sadece onları basmak istemiyordum.

Evin önüne geldiğimde kapıyı zorlasamda açmıştım. Apartmanda no'ma doğru koşarken, boynu kızarmış, saçları dağılmış ve dudakları şişmiş bir Yeonjun bekliyordum. Umarım onları basmam.

Kapıyı anahtarı sokarak açtım ve sessiz olmaya çalışacak şekilde odama doğru ilerliyordum. Yarım günlük eşyalarımı aldıktan sonra çişimin geldiğini hissederek tuvalete doğru ilerledim.

Tam banyodan çıkmış ayakkabılarımı giyerken Beomgyu'nun inleme sesini duydum. Eğer bu evde beş saniye daha fazla durursam psikolojik sorunlar yaşayacağım. O yüzden ayakkabılarımı giyer giymez çıkışa koştum.










Asklarım hem teknik bir sorundan ve serviste olmamdan dolayı bu kısa bölümü yayınlıyorum😭
Söz diğer bölüm 2000 olcak!!😰🤝
Özür dilerim😿🤧
Görüşürüz güzellerim!!
SİZE KOCAMAN BİG HUGG!🫂
Şimdi ben bunu biraz düzelttim sayılır🤷‍♀️
Ama birazdan artacak💗

🎀518 kelime🎀

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 3 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bu mu?! | ChanMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin