Hoofdstuk 2

17 1 0
                                    

Dan voel ik twee handen aan mijn hoofd, ik draai me verbaasd om. Dan voel ik Julias lippen op de mijne neer komen. Ze legt haar handen om mijn nek. Ik merk dat ik zenuwachtig wordt, omdat dit de eerste keer is en omdat ik hier met Julia sta te zoenen. Dan laat Julia me los. Ze kijkt me door dringend aan. Ik zet een stap naar voren. Maar dan legt Julia haar wijs vinger op mijn lippen. En laat hem naar benden zakken tot halverwege mijn hals. Dan draait ze zig met een ruk om en loopt weg. Ik blijf haar verbaasd na kijken." Amy! Je bent er!" Zegen twee stemmen in koor, het zijn de stemmen van Bo en Isa. de allerbeste vriendinnen!" Je raat nooit wat we zo gaan doen." Zegt Bo op gewonden."ja, we gaan flesje draaien! Dit wordt je eerste zoen Amy!" Eigelijk wilde ik ze nu vertellen over Julia, maar het lijkt met toch nu niet het beste moment om te vertellen over mijn gevoelens voor Julia. Voordat ik er over na kan denken of ik wel mee wil doen met flesje draaien wordt ik al aan mijn handen mee getrokken door Bo en Isa. Met een plof ga ik in de kring zitten, als ik tegen over me kijk zie ik Julia naar me kijken. Opeens voel ik mijn telephone trillen. Ik pak hem snel uit me zak, en zie dat ik een berichten heb gekregen. Een berichtje van Julia. Snel klik ik het berichtje aan." Kom je mee naar de wc, wij zijn nog niet klaar samen. Laat de andere maar." Als ik het berichten van Julia heb gelezen kijk ik haar verbaasd aan. Ze maakt een korte beweging, maar wel duidelijk richting de wc van Stephan. Snel sta ik op." Wat ga je doen?" Vraagt Bo verbaasd."" Eeun naar de wc!" Zeg in snel. Ik loopt snel naar de wc toe waar jullie al tegen de muur aan staat te wachten. Ze trekt me tegen haar en begint me te zoenen. Terwijl ze me zoent legt ze voorzichtig haar handen op mijn billen. Ik schrik en wik haar het liefs weg duwen maar ze houd me tegen. Even haalt ze haar lippen van de mijne." Wat wil je nauw? Ik zoen je! Iedere jongen zou dat willen!" Zegt Julia verbaast." Maar ik ben geen jongen..." Zeg ik terug. Maar voor dat ik ben uit gepraat drukt ze haar lippen weer op de mijnen. Dan haalt ze haar handen weer van me billen. Dan voel ik een hand me ruw weg duwen." Wat denk jij wel niet Amy kom ik pak even Julia af van Floris?! Dat heb je dan verkeerd! Julia is van mij, ze valt niet op meisje, en al helemaal  niet op meisjes zoals jij!" Schreeuwt Floris. Ik verstijf en voel tranen in mijn ogen prikken.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 21, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Het licht van de sterrenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu