Semak

1.6K 63 2
                                    

Esoknya aku ajak Wati keluar dinner. Pakaiannya simple je malam tu. Bertudung, berbaju t-shirt lengan panjang dan berskirt labuh yang agak lusuh. Taklah seksi mana pun. Dengan muka dia yang tak berdandan tu memang nampak biasa-biasa je si Wati tu. Memang tak pandai bergaya langsung. Kolot habis. Tapi bentuk bontot dia yang besar tu memang nampak jelas tonggeknya.

Masa makan, aku terus terang cakap yang aku dah nak bercerai. Wati tersenyum bila aku bagi tahu status aku masa tu. Dia kata kalau macam tu takde siapa nak marah kalau aku keluar dengan perempuan lain. Macam dia juga yang takde siapa nak marah sebab ada laki pun dah macam menjanda hidupnya.

Masa aku hantar dia balik, aku minta Wati blowjob batang aku kat dalam kereta. Tak banyak cakap, Wati terus tunduk hisap batang aku yang dah terpacak keluar. Lebih 10 minit juga dia hisap batang aku dan takde pula dia mengeluh lenguh ke penat ke.

Wati hisap batang aku memang next level. Tolak tepi muka dia yang nampak bengap tu. Yang penting servis dia tiptop. Dia siap sedut dan jilat batang aku macam aiskrim. Dia siap kucup batang aku dari pangkal sampai kepala takuk aku yang dah berkilat macam mentol tu. Nasib baik tak menyala. Apa yang korang pernah tengok dalam filem blue, memang itulah yang aku hadap. Tak padan muka bengap, servis dia level pornstar rupanya minah tu.

Aku dah tak boleh tahan. Aku jambak bonggol rambut dia yang membonjol dalam tudung dia. Aku hayun kepala dia turun naik. Semakin aku hilang arah. Dah macam biawak aku menggelibas tak boleh hendal. Sedap giler bersetubuh dengan kepala bini orang yang bertudung dan muka bengap habis tu.

Aku pun pancut dalam mulut Wati. Berdenyut batang aku lepaskan air mani. Wati hisap dalam-dalam sampai bibir dia kat pangkal batang aku. Seluruh batang aku berdenyut dalam mulut dia. Terasa lidah dia menampung batang aku yang berdenyut tu.

Aku kekejangan kesedapan tak ingat dunia. Terasa macam Wati tu mesin seks yang kerjanya jadi tempat pelupusan air mani. Mulut dia macam vacuum yang sedut seluruh air mani yang aku ada sampai kering tak bersisa. Memang lain macam betul sedapnya pancut dalam mulut Wati.

Bila dah sedap, aku nak lagi. Bila dah selalu buat, aku jadi ketagih. Secara tak langsung aku keluar dinner dengan Wati setiap hari dan setiap hari jugalah Wati telan air mani aku sebelum hantar dia balik. Selama seminggu straight setiap malam Wati hisap batang aku dalam kereta dan telan semua air mani aku.

Satu hari ni, Wati cakap apa perasaan aku kat dia. Dia takut aku cuma nak jadikan dia penyedap je. Sebab dia rasa tak elok macam tu je sampai bila-bila. Dia kata sekurang-kurangnya kalau ada ikatan selamatlah sikit.

Aku tahu dia nak ajak aku kawin. Tapi masalahnya dia tu masih bini orang. Lagi pun aku masih lagi nak kenal hati budi dia. Tambahan pulak, urusan perceraian aku pun masih belum settle.

Jadi aku pun bawa Wati balik rumah aku pada satu weekend. Dalam kepala aku memang fikir nak try main dengan si Wati tu. Seumur hidup aku memang tak pernah skandal-skandal ni.

Sampai rumah aku terus ajak dia masuk bilik. Wati ni follow je. Aku buka seluar, Wati terus berlutut hisap batang aku. Aku tak suruh pun dia hisap, sebab aku ingatkan nak ringan-ringan dulu. Tapi oleh sebab dia dah mula dulu, aku pun layan sajalah.

Memang stim betul masa tu. Batang aku tegang dihisap seorang perempuan yang masih bertudung dan bertubuh berisi yang berlutut dalam baju kurungnya yang sendat. Muka memang kolot habis dah macam hamba seks. Memang tak layak jadi model. Layak jadi jamban air mani je.

Aku minta Wati stop hisap batang aku. Dia berdiri depan aku dan aku tanya adakah dia berharap untuk jadi kekasih aku atau nak jadi bini aku. Dia tersenyum malu-malu kata semestinya dia nak jadi bini aku.

Aku usap body dia yang sendat dalam baju kurung buruknya. Memang empuk berlemak body dia. Perut dia membuncit berlapis sikit. Pinggul dia montok berlemak dan aku ramas-ramasnya geram. Bila sampai kat bontot dia aku makin geram. Punyalah empuk menganjal. Besar membulat diperkaya dengan lemak. Walau pun baju kurungnya agak lusuh dan lama tapi kesendatannya buat bontot besarnya jelas menonggek dengan seksi.

PermataWhere stories live. Discover now