Simpan

1K 46 3
                                    

Selepas 15 tahun aku hidup dengan Wati, Dolah dah jadi abang kepada 3 orang adiknya. Semuanya lelaki dan berderet setahun sorang. Membuatkan jumlah budak yang Wati dah beranakkan sepanjang dia hidup kat dunia ni adalah 10 orang. Memang subur si Wati tu. Pantang aku pancut dalam cipap. Asyik melekat jadi budak aje. Sedangkan main pancut dalam cipap dia tu setahun dalam 2 ke 3 kali je kot. Selebihnya memang buang dalam jubor dan mulut ajelah. Sebab itulah dah hampir 9 tahun aku tak main cipap dia langsung. Takut melekat lagi.

Status 3 orang budak yang lahir selepas Dolah adalah sama. Tetap anak luar nikah. Laki Wati yang dayus gila macam babi tu tetap tak nak ceraikan Wati. Selepas kami terjumpa kat mall yang skirt Wati berbekas air mani tu, dia selalu sms Wati pujuk suruh balik kat dia. Wati tak layan. Wati cuma suruh dia ceraikan je. Tapi sampai sudah dia tak ceraikan pun.

Perangai macam kimak punya budak. Ada hati nak memantat akak-akak tapi sengkek tak mampu nak bela. Dahlah si Wati tu bodoh nak mampus. Nasih baik tuhan temukan dia dengan aku. Akhirnya merasa juga si Wati tu hidup bahagia walaupun takde ikatan pernikahan dengan aku. Laki Wati tu pulak, bila Wati tak nak balik kat dia, lama-lama dia senyap tanpa berita.

Wati macam biasa memang aku groom habis. Dia happy hidup aku selama 15 tahun ni jadi laki tak sah taraf yang sembah lubang jubor dia. Aku pernah masukkan bontot botol kicap dalam lubang bontot Wati menandakan memang gila babi bobos bontot bini orang tu.

Wati pun happy jadi modal lancap lelaki. Sejak dia kena pancut kat parking lot pasaraya tu, sebulan sekali bila kita orang shopping, memang dia akan tadah peha dan bontot dia kena pancut air mani dia kat parking pasaraya tu. Siapa lagi kalau bukan mangkuk-mangkuk 5 ketul tu.

Pernah beberapa kali juga dia orang tak tahan sangat sampai nak rogol Wati kat situ. Dia orang geram sangat tengok body berisi Wati yang tengah mengandung tua tu sendat berbalut baju mengandung dia yang sendat. Faham-fahamlah macam mana tonggeknya bontot Wati yang perutnya memboyot masa tu. Tergelek menonggek macam orang cacat. Itu yang dia orang semua stim sangat membontot kat situ. Siap dah selak baju mengandung Wati nak sodok bontot perempuan gemuk tu.

Cepat-cepat Wati nak lari tapi dia orang tahan dan pujuk. Akhirnya macam biasa melancap sampai pancut. Sampailah mamat-mamat kerja pasaraya tu berhenti kerja barulah kita orang tak buat lagi kerja gila tu. Kalau tak memang jimat banyak duit aku sebab mamat-mamat tu asyik bagi Wati voucher shopping kononnya sebagai penghargaan jadi jamban lancap dia orang. Padehal aku tahu voucher tu pun tokei bagi free je kat dia orang.

Selain tu, Syukri supervisor salah satu bengkel besi aku pun diam-diam skandal dengan Wati. Aku tahu sebab aku yang suruh Wati layan mesej dia. Tapi aku control pergerakan hubungan dia orang. Jumpa kena kejap-kejap je masa Wati ikut aku ke bengkel. Dapatlah si Syukri tu melancap dan pancut kat body Wati. Terutamanya bontot gemuk dan peha lebar si Wati itulah. Tapi skandal dia orang stop selepas Syukri berhenti kerja.

Cuma selepas 15 tahun ni, aku sedar kebodohan memang takde ubat. Wati memang kekal dengan bodohnya dan di belakang aku dia buat skandal dengan orang lain. Perkara tu berlaku 2 tahun lepas dan aku pun sebenarnya malas nak tegah. Bukan sebab aku dayus sebab aku memang terang-terang bukan laki dia. Tapi sebab aku sendiri buat benda haram dengan si Wati tu sampai beranak 4 orang anak haram dari perut si Wati tu.

Macam yang berlaku siang semalam. Aku balik dari bengkel terus ke dapur dengan kek harijadi dalam kotak aku bawa. Aku nampak Wati tengah bertenggek atas Dolah. Aku tengok Dolah yang tak berseluar tu kekejangan. Aku nampak telur Dolah berdenyut. Sah batang dia tengah pancut air mani dalam cipap mak dia. Aku tengok Wati diam benamkan batang anak dia yang dah 15 tahun tu pancut dalam-dalam.

Pada masa yang sama, Amir, adik Dolah yang dah berusia 14 tahun, tengah share lubang bontot mak dia dengan Fizi, anak ketiga aku yang dah berusia 13 tahun. Kedua-dua adik Dolah tu pun sama-sama kekejangan. Batang dia orang berdua tertanam sama-sama dalam lubang bontot mak dia orang. Dua-dua batang tu aku nampak berdenyut pancut air mani dalam lubang bontot mak dia. Masing-masing ramas bontot gemuk Wati yang menonggeng tu.

PermataWhere stories live. Discover now