Aku akhirnya bercerai dengan bekas bini aku. Jatuh talak satu dan pasal anak-anak pula aku terpaksa serahkan kat bekas bini. Sebab ahli keluarga dia datang ugut aku macam-macam. Abang bini aku siap nak bawa geng kongsi gelap nak pukul aku andainya aku tuntut anak-anak aku. Macam sialkan?
Boleh je kalau aku nak report pasal dorang ugut aku. Tapi aku malas nak gaduh-gaduh dan penat turun naik mahkamah ni sebenarnya. Jadi aku layankan. Maka secara rasminya aku bergelar duda. Soal nafkah anak-anak, memang itulah keutamaan ke mana duit aku nak salurkan setiap bulan. Tak susah pun, pergi bank, request buat S.I ke dalam akaun bini aku. Tak payah susah-susah nak bank-in bagai setiap bulan.
Wati apa cerita pula?
Memang rumit sikit pasal Wati tu. Laki dia tak nak ceraikan dia. Aku pun pelik apa pasal dia tak nak ceraikan sedangkan bukannya dia bela elok-elok pun si Wati tu. Lebih kepada menyeksa jiwa raga perempuan tu.
Perut pulak semakin besar. Membuyut jelas mata memandang. Bila perut dah besar ke depan macam tu, body gemuk dia yang berisi tu memang melentik gila. Sampaikan bontot besar dia yang memang semulajadi tonggek tu dah macam cacat sangat tonggeknya. Kalau dah jalan pun bontot dia tertinggal bergelek macam itik serati, apa ke tak macam cacat spastik gayanya tu. Dia punya seksi tu sampaikan aku lesu tak bernyawa sebab setiap hari air mani aku habis main bontot dia.
Sumpah beb. Memang betul setiap hari. Tak pernah skip melainkan masa aku demam. Sejak kandungan dia cecah 7 bulan, aku memang setiap hari main bontot Wati yang menonggek macam orang cacat spastik tu. Sebab seksi dia memang luar biasa. Aku dah macam penyembah bontot dia. Dia tengah berak pun kalau aku dah stim sangat aku sanggup datang rodok batang aku kat lubang bontot dia yang tengah keluarkan taik dia. Sebab dah berkali-kali aku buatlah aku berani cakap yang bila dah stim bau taik dia yang busuk tu pun boleh buat stim.
Hidup Wati sejak kandungan dia cecah 7 bulan tu bukan lagi jadi surirumah. Dia secara automatik jadi P.A aku. Ke mana je aku pergi dia wajib ada bersama. Tujuannya supaya aku boleh main bontot dia kat mana-mana. Walau kat dalam ofis kecik aku kat bengkel besi aku.
Aku punya kemaruk main bontot Wati sebab stim kat bontot dia yang maha tonggek tu buat aku hilang pedoman. Selama sebulan lebih aku macam tu sampaikan badan aku dah tak larat lagi. Aku demam kuat. Seminggu aku check-in kat hospital siap drip masuk air. Lesu tak bermaya aku demam teruk sebab terlalu ikutkan nafsu. Yang hantar aku ke hospital adalah Syukri, salah seorang supervisor bengkel besi aku.
Dalam keadaan lemah tu aku perasan masa Syukri uruskan kemasukan aku ke hospital tu dia asyik perhati je body gemuk si Wati yang dah masuk 8 bulan mengandung tu. Aku tahu dia geram dengan body gemuk Wati yang melampau tonggeknya tu. Aku juga tahu dia dah try Wati. Setakat perempuan bodoh macam Wati tu memang senang je nak dapat. Kalau setakat dapat pegang, raba tu memang senang-senang je boleh dapat. Yang penting kena mengampu sikit puji-puji dia cantik biar dia lupa diri yang dia tu tak berapa lawa dan bengap. Kalau setakat dia tepis tu memang normal. Akhirnya mesti dia pasrah punya. Cuma dapat main ke tidak tu aku tak tahulah. Yang aku nampak memang ada kesan basah berbentuk pancutan air mani kat atas bontot Wati.
Selama seminggu aku kat hospital, selama seminggu aku tengok baju mengandung Wati basah tak kira siang malam. Aku tak tahu siapa punya kerja sebab Syukri cuma datang masa dia hantar aku ke hospital. Masa Wati keluar kejap ke kedai kat hospital tu pun aku pernah call Syukri tanya pasal bengkel, memang bunyi background dia penuh dengan bunyi bising mesin kat bengkel. Jadi aku syak ada lelaki lain yang dah stim kat bontot super tonggek perempuan gemuk tu kat hospital tu.
Masuk bulan ke 9, Wati yang tengah tunggu masa nak beranak tu dah admitted ke hospital. Hospital swasta yang sama aku admitted sebulan sebelum tu. Kat katil hospital aku liwat bontot Wati sampai air ketuban dia pecah. Melimpah atas lantai masa dia menonggeng kat katil hospital tu. Tapi aku tak stop. Aku terus juga henyak bontot tonggek Wati tu sampai dia terberak kat situ.
YOU ARE READING
Permata
RomanceHidup terhimpit seorang perempuan yang lurus berubah sejak dia berkenalan dengan seorang lelaki yang tidak kenalinya.