'Sen gitmemiş miydin?' Soluklarımı normal düzene soktuktan sonra konuşmaya başlayabilmiştim. Arabası öyle son model spor arabalardan değildi ama yine de yeni ve çok güzeldi. Gerçi içi fazla sıcaktı ya da ben çok koşmuştum.
'Sana ne kızım stad bizim.' Aptal, bir de sırıtıyor gevşek. 'Çok mu korktun sen kıyamam.' Yapmacık bir ifadeyle beni süzerken gülmeyi de ihmal etmiyordu.
'Kadın olmadığın için anlayabileceğini düşünmüyordum zaten.' Kollarımı birleştirip camı açtım.
'Hemen de ciddiye al.' Bir şey demedim, o da demedi.
Açık camdan gelen soğuk havayla kendime geldiğimi hissediyordum. Kalp ritmim bile hala tam anlamıyla normale dönmemişti. Kafamı camın kenarına yaslayıp sessiz gecenin güzelliğini izlemeye başladım.
'Adresini söylemeyi düşünüyor musun?'
'Düşünmüyorum ama tarif ederim.'
'Hep ters misin böyle?' Oflayarak konuştuğunda kaşlarım benden istemsiz havalandı. Ben mi tersim? Yanıt vermedim sadece evimi tarif edip sustum, bu çocukla iki kelime fazla iletişim kurmaya hiç gerek yoktu.
Evimin önüne geldiğimizde iç çekip kemerimi çözdüğümde bakışları yüzümde geziyordu. 'Ne var?'
'Çatma şu kaşlarını erken yaşlanırsın.' Yine dalgaya vurduğunda ofladım.
'Seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum.'
'Çocuklarımız arkadaş olduklarında bu teyze neden yüz yaşında diye sorarlarsa ne diyeceğim Deniz?' Tüm ciddiyetiyle sorduğu soru yüzünden kaşlarım daha da çatıldı. Gerçekten aklından zoru vardı bu çocuğun.
'Benim çocuklarım seninkilerle arkadaş olmayacak, uzak dur ailemden.' İşaret parmağımı ona doğrultup olmayan ailem için Emirhan'ı tehdit etmek hoşuma gitmişti, galiba onun da hoşuna gitmiş olacak ki kocaman sırıtıyordu. Parmağımı tutup hafifçe kendine çekti. 'Göreceğiz.'
'Tamam teşekkür ederim Emirhan evime bıraktığın için, çok sağ ol.' Onu konuşturmadan kapıyı açıp hızla indiğimde kahkahasını duydum. 'Borçlusun bana Deniz.' Omuz silkip hızla binaya girdiğimde tavan olan sinirlerimi yatıştırmaya çalışıyordum.
•••••
Hızlı Yaşa Genç Öl
Katılımcılar; BalAda, DilayKuş, SizBalAda
Kalk hemen Deniz
Dilay vermiş glbSiz
Anlamadım ❄️???
@dilaykusDilayKuş
valla yalan
ada sana bir sey soylenmiyo
sadece yanagimdan optuSiz
Detay istiyorum
Ki kolayca zorbalayabilelimBalAda
Evet lan
Dökül kaşarDilayKuş
abla
eve birakti
tesekkur edince
yanagimdan optu
o kdr vallaSiz
Bana inandırıcı gelmedi
Bekleyin çözücemsemihxdeniz
Siz
Bana bak sarı
NaberSemih
Abla
Bir şey odlu sandım
İyisenSiz
Dilayla naptınSemih
Abla
Rahatsız mı olmuş
Özğr dilerşm
Abla
Dilayı arayım mıSiz
Salak çocuk
Hayır
Nolduğunu merak ettim
Gayet mutlu yani
Neden mutlu diye
Kıyamam sanaSemih
Kalbimd çıktf
Bir şey suok
Sadece yanadın öbtüm
Gülüştük ayrıdlxıkSiz
Heyecandan mı yazamıyorsun ablam
Sakin ol tamam
Mutlusunuz
Çok güzelsiniz
Öpüyorum sizi