Capitol I

576 9 0
                                    

Imi fixez  tigara intre buzele mele   de un rosu sangeriu  , ma intind a lene dupa bricheta asezata pe tijgheaua barului . Dau sa imi aprind  tigara , iar o briza usoara isi face loc pe usa de la intrare stingandumi bricheta .

- La dracu ! Murmur eu mai mult pentru mine .

Ma  intorc pentru a recunoaste persoana din cauza  careia  eu inca stateam cu tigara stinsa  in gura .

O silueta supla isi face aparitia , tocurile ei spargeau linistea . Parul blond ii mangaia coapsele , iar ochii ei bine conturati cu o linie  subtire de tus ii scotea in evidenta ochii verzi . 

Nu a  durat mult si mi-am dat seama ca e prietena mea Ally . Purta un tiricou fara decloteu ce ii scotea in evidenta  silueta de  albina  si o pereche de blugi scurti cu talie inalta pentru a observa "fani" mai bine posteriorul ei dotat . Mereu mi-a  facut in ciuda cu silueta  ei , macar ma bucur  ca o pot  depasi la marimea bustului .

- Tocmai mi-ai stins  tigara !  Murmur eu  evident iritata , nu era tocmai un motiv  bun pentru a o certa dar nu am avut ce-a mai buna zi din viata mea .

-  Cineva sa  trezit cu fata la cearceaf . Spune ea  evident amuzata de reactia mea

Se  aseaza  pe partea opusa  a mesei sa intinde putin si imi i-a tigara din mana , fixeaza  tiagara intre  buzele  ei de un  roz pal  si o aprinde cu  bricheta mea  ce  mi-a fost smulsa din fata ochiilor  de  catre  ea . Evident pentru a imi face in ciuda .

- Morocanoaso ! Spune ea cu o fata de copil , e imposibila fata  asta in momentu asta e un copil inocent , iar  in momentul  urmator poti jura ca  e o scorpie  ce  ti-ar  frage gatul fara  a isi strica manichiura . 

- 100 de weskey   ! Strig eu putin cam dur spre  barmanul evident  surprins de reactia mea .

- Si pentru  minee ! Striga  Ally evident pe un ton jucaus care o difineste in momentele  ce vrea sa ma bine dispuna . Nu ma pot abtine si scot un chicot. 

-  Esti imposibila . Maruturisesc eu  intr-un sfarsit .

- Si de  asta ma iubesti tu asa mult . Spune ea evident ironica .

- Da stiu ... 

- Deci care  e problema  ? Curiozitatea ei isi punea  amprenta in glas .


HardUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum