Capitolul 3

383 6 0
                                    

Usile  liftului  s-au deschis  eu si Ally am pasit usor pe coridorul lung si pustiu .  Am bagat cheia in usa  apartametnului  si am pasit inauntru . Apartamentul nostru era un apartament cu etaj camerele noastre fiind la etaj la partel  livingul ce  era despartit de bucatarie de un mini bar si o baie de serviciu . Nu era  asa  luxos dar  momentan era tot ce ne permitam din jobul meu de barmanita si salariul de avocata al lui Ally .

- Eu ma  duc  sa imi fac un dus si ma bag la somn ne auzim maine . Spun  eu in soapta  din cauza  crizei de  somn ce  ma afecta  din ce in ce  mai mult .

- Ok ne auzim maine noapte buna Lex . Spune  Ally destul de energica pentru aceasta  ora .

Intru in dus imi asez  cu grija  hainele pe chiuveta si pasesc  sub apa cald ce imi maingaia piele . Dupa mai mult de o ora  petrecuta  sub  dus pentru a  scoate  fumul imprimat in parul si pielea mea ma infasot intr-un prosop alb  catifelat imi iau hainele  in brate si ma indrept  spre  dormitorul meu .

Din perspectiva lui Ally 

Am intrat in dormitor  si m-am trantit direct in pat  , inca nu am reusit  sa ma acomodez  cu noul nostru apartament . Poate  erau certuri si galagie acasa  , dar  totusi  e greu sa  te muti intr-un mediu strain .  Ma  indrept spre  dulap , imi scot o pereche noua de lenjerie intima  rosie din dantela un tricou ce imi trecea putin peste  fund de  coloarea alba  . Imi prind  parul intr-un coc  dezordonat cat sa ma pot  spala  pe fata si pe dinti fara a imi uda  parul si ma  trantesc in pat .  Imi infasor  talia cu plapuma si ma  intind dupa  mini-laptopul meu  pentru a ma uita la ce mai e  nou  pe net . Din moment ce  nu imi e somn  am nevoie  de o ocupatie  de a ma  distrage de la  gandurile ce imi zbor  acasa . 

Dupa  cateva momente de  butonat leptopul vad  talia Alexei pe hol .  Banuiesc ca  si-a  terminat dusul .   Ma decid  insfarsit ca   e suficient de  tarziu si   imi inchid  laptopul . Imi asez capul pe perna si  adorm . 

Din perspectiva Alexiei

Am intrat in dormitor mi-am astezat hainele in cosul de rufe , m-am dus la dulap si mi-am ales un tricou negru si o pereche de bichini din dantela neagra . Mi-am impletit parul intr-o coada laterala si m-am asezat in pat . Imi i-au iphonul  de pe  noptiera si ii dau mesaj lui Ally .

TO  ALLY : Noapte buna  sisi .

Ma  asez mai bine sub plapuma pufoasa si ma fac comoda  . In cateva minute sunt deja  ajunsa pe taramul viselor .

Simteam cum ceva  imi gadila  gatul , m-am  intors pe partea opus  dar degeaba . Am incercat sa deschid ochii si o vad pe Ally in pijama la capatul patului meu . Mi-am dat imediat  seama ca  acel obiect misterios ce imi gadila gatul  era defapt firul meu de par  cu care  se  juca  Ally in incercarea de  a ma trezi . Zis  si facut  cum stiam ca nu mai am nici o sansa  sa  adorm la loc cu ea langa mine  pentru ca e periculos sa o lasi sa isi faca decap  cat timp dormi si ea  sa fie in camera  cu tine . M-am ridicat in sezut  si m-am sprijinit cu spatele de marginea patului . 

- Neata  soare ! Aud vocea  energizanta  a prietenei mele .

- Mhm neata si tie zgomotoasa  . Ii raspund eu pe un ton ragusit .

- Hai sus  sus  sus  azi e ziua ce-a mare  deci  trebuie sa  aratam impecabil si sunt asa mult  de  facut , manchiura , coafura , haine  . A da  haine  trebuie sa mergem la Mall si e deja ora  8 si la 11  trebuie sa  fim  in fata facultati .

- Mai usor caow-boy  dabia m-am trezit    ,  fi o prietena cuminte si pregateste micul-dejun pana ma aranjez si eu pentru plecarea la Mall .

- Ok  dar imi ramai datoare . 

- Ok   acum iesi  .  Ii spun eu putin nervoasa  ca am fost  trezita asa  devreme .

 Ally  a iesit  din camera si ma lasat sa ma  aranjez  si sa ma imbrac . 


HardUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum