Capitolul II

383 8 0
                                    

- Nimic  doar ca maine o sa incepem facultatea ...

- Si ? Imi spune ea entuziasmata 

- Sti ca nu  sunt genul de persoana  care  sa  se faca placuta . Spun  eu lasand un oftat in urma .

- Nu de  asta ma  ai pe mine ? Spune  ea  cu un zambet optimist .

- Sti ca te iubesc  nu ? Spun eu cu un zambet tamp pe  fata .

- Cine nu ma iubeste pe mine ? Spune  ea evident mandra  .

- Pai daca ti-ai terminat paharul ar  fi bine sa mergem acasa  , maine avem o zi lunga . Spun eu putin confuza .

- Mda ok .

Ne-am ridicat  de la bar  si am lasat  nota de plata alaturi de  bacsis pe  tijgea . Ally  a plecat inainte pentru a incalzi masina si  eu sa platesc  nota de plata . Imi caut iphonul in genta  si  caut sa o aplelez pe Ally  cand o silueta destul de  solida  se isbeste cu putere  de mine si imi darama  telefonu . Era un baiat brunet cu ochii alabstri ,  corpul binde  sculptat si un zambet perfect  ce ii scotea in evidenta gropitele .

- Ai grija pe un mergi . Spun eu evident  iritata .

- Scuze nu te-am  vazut . Spune el putin confuz de  reactia mea .

- Poate ai nevoie de o pereche de ochelari .

Imi  ridic telefonu si ies  din cafenea , ma indrept  spre  Range Roverul negrul condus de Ally si ma  trantesc pe locul din dreapta . Drumul a  fost  linistit  , inafara faptului ca am oprit la un fast food pentru a lua ceva la pachet nu prea am discutat prea mult . Dupa 20 de minute  eram in fata apartamentului nostru .  Cobor consecutiv , salutam politicos  portarul si urcam in liftul auriu . Ally apasa  butonul numerotat cu cifra 9 si  asteptam sa  ajungm la etajul respectiv. 


HardUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum