Capitolul IV

320 8 0
                                    

Imediat ce  Ally a  iesit din incapere  eu m-am indreptat spre  baie .  Mi-am  arucant  hainele pe gresia  rece si m-am  bagat rapid in dus .  Dupa ce am terminat dusul m-am dus  la  birou sa ma  aranjez   , dupa ce mi-am pieptenat parul  am decis sa  fac un machiaj tipic mie .  Fard  maro  , o linie  subtire  terminata cu o codita  facuta din tus   si rimel ,  apoi  mi-am  dat putina culoare buzelor  cu un rosu sangeriu . Si mi-am conturat mai bine sprancenele cu un fard  de sprancene .    M-am indreptat  rapid  spre  dulapul din coltu  camerei si mi-am ales o rochita vaporoasa  de culoarea alba cu o pereche de  sandale   cu  toc  platforma si o geanta maro .  Parul l-am lasat lejer . Am deschis  usa  dormitorul si am coborat in living unde  am gasito pe Ally ce  se uita la TV .

- Hai sa mancam . Imi spunea  ea .

- Ok ce ai pregatit  ?

-  Ai sa vezi  . Spune ea  amuzanta .

Erau clatite , preferatele mele si suc de portocale  . Ne-am asezat la masa  si  in mai putin de  15 minute am terminat toata farfuria de  clatite . Cat  timp eu am ramas  sa  stang masa  Ally a  plecat sa  se  aranjeze  si  ea . 

Din perspectiva lui Ally 

Am lasato pe  Alexia   sa  stranga masa  si eu am plecat spre  dormitorul meu .  In timp ce urcam scarile am decis  sa ma imbrac  cu o rochita neagra ce imi scotea in evidenta talia  si o perece  de  sandale decupate  asortate la o geanta stil plic . Intre  timp  am ajuns in dormitor  ,  m-am indreptat  spre  cabina de  dus si mi-am lasat hainele  pe masina de  spalat .  Dupa  un  dus  suficient de lung incat sa imi alunge si ultima farama  de  somn mi-am infasurat corpul  intr-un prosop si m-am indreptat  spre  dulap  dupa  ce mi-am ales  o pereche de bichini negri  si mi-am imbracat  tinuta aleasa mai devreme  m-am indreptat  spre  masuta de  machiaje .  Mi-am conturat  ochii cu o linie  subtire  de  tus  si  mi-am colorat buzele  cu  un roz  aprins  .  Dupa  ce am terminat am coborat la parter unde ma astepta  Alexia  .  Ceasul deja  arata ora  10 deci clar nu aveam timp  de cumparaturi .

- Nu mai avem  timp de  cumparaturi  ar  fi ok daca  am porni direct la  facultate  . Ii spun eu Alexiei ce  era destul de  concentrata la ce   era  la TV. 

- Mi se pare cunoscut timpu din imagini . Imi spune ea mie in timp ce  arata  spre  asa  zisul tip ce  a furat  perlele din muzeul central .

- Sigur  ca  ti  se pare   ,  acum hai  ca o sa intarziem inca din prima  zi .

- Ok , imediat  sa imi dau  cu putin parfum . Imi spune  ea  pasind  usor  spre  baie .

- Vreau si eu .  Ii spun si ma indrept  spre ea .

Odata ce  am terminat  orice   mai era  de facut am iesit  din apartament  si am incuiat usa . In timp ce  paseam  usor  spre   lift  doua  siluete destul de bine sculptate  se  indreapta spre noi .  Era un baiat blond  cu ochii verzi asemenea unui smarald ,  buzele bine conturate ,  iar  zambetul  ii scotea in evidenta gropitele din partea  stanga .  Sprancenele bine arcuite  si  freza pusa la punct .  Purta un tricou negru si o pereche de blugi mulati negri , iar in picioare purta o pereche de conversi negri cu sireturi albe  . Sireturile lui era  singura pata de culoare pe tinuta lui .  In dreapta lui un baiat  brunet , cu ochi de un albastru  senin  cu sprancene  arcuite si un zambet rece  , corpul  bine tonifiat imbracat cu un tricou alba  si o pereche de blugi negri mulati  asemenea primului baiat   incaltat cu o pereche de conversi negri . Erau  frumos nu pot  nega  ca pentru un moment  mi -sa  taiat respiratia .


HardUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum