•ZDRADY (dziady adama mickiewicza) CZ.1 🥵🥵🥶🥶🔥🔥🔞🔞🤨🤨😱😨😱

24 3 0
                                    

Ogólnie to następnie łaziliśmy po starówce. Chodziłem sam po starym mieście i wtedy zauważyłem TO. Kicia kawauarnia !!!! Szybko podbiegłem do drzwi i kiedy dotknąłem klamki poczułem... czyiś dotyk. Spojrzałem się. Była to dziewczyna u też się na mnie ganiła. Szybko zeskanowałem ją wzrokiem wyglądała jak jakaś emo anime fanka czyli ok chyba git.
-SORY- powiedzieliśmy na raz
-LUDZIE NIE SORUJCIE TU I NIE PLATKUJCIE I NIE RANDKUJCIE, NAM JEST ZIMNO I CHCEMY WEJŚĆ!!!!
-uh sorki, chciałbyś usiąść razem?- zapytała dziewczyna otwierając drzwi i wchodząc.
-jasne, w sumie to czemu nie. Nazywaj się Edgejus Oktawianus Augustus Romulus i eee nawet nie pamiętam pełnego imienia więc może być xos źle.
-spoko, jestem Olivia. - usiedliśmy takich dwóch jakby kanapach po różnych stronach stolika. -Jesteś stąd?
-Niee, wycieczka szkolna. A ty?
-WOOO JA TEŻ!!!!
-a w jakim hotelu mieszkasz czy tam ośrodku?
-hotel chuj dupa all in klusiv plus 5*
-OMG MATCHING!!!!
I tak się stanęło że w przeciągu trzech godzin zostaliśmy z Olivcia besties.
Pobawiliśmy się z kotami które były mega i słodziutkiee!!!!
Tak bardzo bardzo kochałem kotki ale nikt o tym nie wiedział.
Chciałabym mieć dwa i nazwać je Oktawian i Nikodem.
Ciekawe marzenia Cn.
Ogólnie dowiedziałem się że moja besti jest z Pruszkowa i przyjechali na parę dniwbramach integracji ponieważ duże zmiany mieli w klasie (zmienił im się wychowawca, jedna klasa została usunięta więc z d stała się c, do tego doszło mnóstwo nowych osób ogólnie w roczniku).
Wymieniliśmy się numerami i w okolicach osiemnastej zapłaciłem i wyszedłem z olivcia. Miała mnie odprowadzić do fanga, chociaż jeszcze o nim nie wiedziała (powiedziała że na zbitkę mnie odprowadzi). Po drodze zatrzymaliśmy się w Flying Tiger j kupiliśmy matching świnki!!! Różowa i niebieska, zapłaciłem za obydwie w ramach prezentu. Kiedy dotarliśmy większość już czekała i Fangus chciał do mnie podbić ale zauważył Olivcie i zaczął się dziwnie na nią gapić.
-pappapap besti. -powiedziałem
-papal papal besti. -I odeszła. Moje serce złamało się na pół nigdy nie miałem takiej sigma przyjaciółki.
Stanąłem z Busterem i Chesterem na końcu.
-co się odjebalo pod moją nieobecność? -spytałem
-Pan fang ciągle się o ciebie martwił i pytał czy wszystko u ciebie porządku- odparł Bartus
-ahhh bo siostra prosiła abym uważał hihihihi bo jestem po chorobie i no.. -ez łatwo z nimi
-oki.
Widziałem w oczach fanga zazdrość. Ciągle się na mnie gapił, halo?

-/-/-/-/-/-/-/-/—

zobaczcie jak obiecałam tak i kupiłam sama siebie 😋😋


zobaczcie jak obiecałam tak i kupiłam sama siebie 😋😋

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
RUCHAMY SIĘ BEJBI//Fang x Edgar// Chester x Buster Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz