Öncelikle merhabalar ballarım ben yiine dayanamayıp aklıma düşen fikirle bir şeyler yazdım. Bakalım beğenecek misiniz? (Kendimi durduramıyorum da, dksdjwghekw)
Aklımdaki olay örgüsüyle beraber kurgunun tatlı tatlı ilerleyeceğini tahmin ediyorum.
Kadın karakterim için aklımdaki gibi bir model bulamadım. Bu yüzden, onu kumral, hafif balık etli, çilleri olan, ela ve hafif çekik gözlü biri olarak hayal etmenizi istiyorum. Gözlük kullanmayı sevdiği için sürekli dinlendirici gözlük falan takıyor böyle minik detaylar var.
Son zamanlarda Kenan Yıldız atak geçirdiğim için kurgunun içine eklemek istedim, ancak futbolcu olarak değil.
Barış ve takımdakiler zaten bildiğiniz gibi; tek farklılık, Kerem'in de hala bizimle olması. Genel olarak bilmeniz gerekenler bunlar. Zaten gerisi, okudukça kafanızda şekillenecektir.
"Bu kurgu tamamen hayal ürünüdür. Olaylar ve karakterler gerçek değildir. Bu detaya dikkat ederek okursanız sevinirim."
Keyifli okumalar ✨
|Satır aralarına yorumlarınızı bırakmayı unutmayın|
°°°
Derinin anlatımıyla;
@pumilka (12.03)
Günaydın, gün ışığıı
Uzun zamandır sana mesaj atmadığımı farkettim.
(Uzun zaman 5 gün falan, eheh.)
Ama hastanedeydim, yoksa seni boşlamazdım.
Anlatmıştım daha önce, sana yeniden kötüleştim biraz.
Ama iyiyim şu an, sıkıntı yok, merak etme.
(Aynen, çok merak edersin ya, zaten benimki de laf.)
Sakatlanmışsın.
Milli maçları izleyememiştim; kahvaltı yaparken tekrarlara bakayım dedim.
Ne biçim düşmüşsün öyle, içim gitti.
Şu kırmızı forma sana ayrı bir yakışıyor.
Lan, ayrıca adamları kafanla yere serdin, anladık; Kerem'in suçu neydi o, bizden ya?
Patladım amk, çok alem adamsın Alper kaskssjshheejnd.
O napmışımkine bakışlarını severim.
@pumilka (16.45)
Antalya maçında oynamayacakmışsın, sanırım öyle bir haber gördüm.
Bir yandan sevindim, dinlenirsin biraz; bir yandan üzüldüm.
Malum, seni maç dışı görmek biraz zor ve imkansız benim için.
Ama Antalya deplasmanına gelemeyecektim zaten, malum, hastayım biraz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gün ışığı |barış alper yılmaz|
Fanfiction@barısalperyılmaz Hep böyle, buradan seni hiç bilmeden, göremeden konuşamayız ya Pumi. Artık seni görmek istiyorum.Ne zaman mümkün olacak? @pumilka Ben ve karşına çıkmak mı? Hâlâ o kadar cesaretim yok desem, gün ışığı...