maç için çok heycanlıyım ya baktım vakit geçmiyor size bölüm yazayım dedim 🙊
keyifli okumalar güzellerim 😋|Satır aralarına yorumlarınızı bırakmayı unutmayın|
°°°
Derinin anlatımıyla;
Bizim sokağa girdiğimizde yürümeye devam ederken, telefonuma arka arkaya düşen bildirimlere bakmak için Kenan'ın kolundan çıkıp cebimden telefonu çıkardım.
Barış'ın mesaj attığını görünce olduğum yerde durup öylece bizimkilere doğru bakındım.
Benim durduğumu biraz yürüdükten sonra fark ettiklerinde arkalarına dönüp bana doğru baktılar.
Kenan elini ceketinin ceplerinden çıkarıp bana doğru sallayarak, "Kız, yürüsene. Ne bekliyorsun orada?" dedi.
Tuğba gülerek, "Resetledi kendini, surata bak. Ne oldu kızım?" dedi.
Telefonun ekranını onlara doğru çevirip, "Mesaj atmış, ben bir şey yazmadan bana mesaj atmış" dedim. İçimdeki heyecan hareketlerime de yansıyordu.
Kenan yarım ağız gülerek, "Barış mı yazdı? İnanmam.. " dedi.
Tuğba, koşar adım yanıma gelip telefonu elimden alarak mesajları sesli bir şekilde okuduğunda, Kenan kahkahalarla gülmeye başlamıştı.
Kenan, "Müsait miyiz acaba? Konuşabilir misiniz? Bilemedim valla" dedi, hala gülüyordu.
"Ne yapayım şimdi, görüldü oldu mesajlar. Hadi bir şey söyleyin, ne yazayım?" dedim.
Tuğba sırıtarak, "Ne demek ne yapayım, normal bir şekilde yaz işte. Neyi merak ediyormuş bakalım" dedi.
Kenan bize doğru gelip telefonu Tuğba'nın elinden alıp mesajdan çıkararak ekranı kilitledi.
Göz kırparak, "Bırak biraz beklesin. Barış Alper de olsan görüldü yiyebilirsin mesela; biraz anlasın şunları. Sazan gibi atlamayın hemen, siz kızlar çok safsınız ya. Süründürün biraz abi erkoları" dedi.
Tuğba gülerken dudak büzerek, "Ya ne süründürmesi, umurunda olur mu sence adamın benden görüldü yemesi Kenoş, ne anlatıyorsun?" dedim.
Kenan hafif sırıtarak, " 'yazma bana' dedikten sonra kendisi sana yeniden yazdı, farkındasın değil mi? Aklını kurcalıyorsun, çünkü gizemlisin merak uyandırıcısın güven bana, yine mesaj atacak" dedi.
Tuğba Kenan'a bakıp bana dönerek, "Aslında haklı. Sana yazma etme diye artistlendi, şimdi gelmiş konuşalım diyor. Keyfimiz gelirse konuşuruz, biraz beklesin" dedi.
Ellerimi saçlarıma geçirip geriye doğru atarken, "Ben heyecandan duramıyorum ama sizi dinleyip sabredeceğim" dedim.
Kenan telefonumu bana uzattığında, elinden alıp cebime koydum. Koluma girip beni çekiştirerek yürümeye devam ettik, aklım karmakarışıktı.
İçimdeki tarifsiz heyecanla birlikte yürümeye devam ettim. İstemsizce sırıtıyordum. Evin kapısına geldiğimizde Kenan bana dönerek, "Ballı lokumum, dediklerimi unutma. Dönerse senindir, dönmezse zaten hiç senin olmamıştır" dedi sırıtarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gün ışığı |barış alper yılmaz|
Fiksi Penggemar@barısalperyılmaz Hep böyle, buradan seni hiç bilmeden, göremeden konuşamayız ya Pumi. Artık seni görmek istiyorum.Ne zaman mümkün olacak? @pumilka Ben ve karşına çıkmak mı? Hâlâ o kadar cesaretim yok desem, gün ışığı...