Capitolul 3

151 8 0
                                    

Credeati ca daca va faceti un cont de facebook deja ati vandut 69 pokemoni?NU.Nici macar nu sunteti aproape.
Personalizarea acestuia este foarte importanta.Trebuie sa urmati pasii de mai jos:
1.Poza de profil
Nu este asa usor sa va alegeti poza de profil.Puteti opta intre o poza handicapata si una semi-handicapata.
2.Poza de coperta
In caz ca sunteti lejionari,puteti puna faimoasa poza "Noi este legiunea" si ati terminat.Daca sunteti zmentisti,faceti voi o poza "Noi suntem zmentisti" si ati terminat.Daca nu tineti nici cu Bodrin,nici cu Zmenta,puneti o poza handicapata sau semi-handicapata.Nici sa nu va ganditi sa puneti poza de la profil.
3.Statusurile
Puteti sa postati poze cu telefoane antice,cu descrierea "nowlh meuh thelefonh,pakath k e dhe la sekhond hend dar mherge shy asha" si puneti voi niste stickere acolo sa para ca va adorati telefonul.Cel mai bine e sa faceti voi o poza,sa nu fie luata de pe internet ca din start oamenii cred ca *virgula* contul este fake.Exemplu la media.
De asemenea puteti posta ceva de genul "kynhe kumpara pochemony?dethaly yn khat"
4.Prietenii
Nu este deloc greu sa va cautati prieteni.Doar adaugati persoane random si le intrebati daca cumpara pokemoni.

Cum sa vinzi PokemoniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum