Grave-Yoongi

9 3 0
                                    

Ο Yoongi είναι ένας νεαρός άντρας στα 30 του, με καφέ μάτια και μαλλιά. Δουλεύει σε μια μικρή καφετέρια λίγο πιο έξω από το κέντρο της πόλης. Είχε παντρευτεί μια όμορφη, ψηλή και γοητευτική γυναίκα αλλά δυστυχώς είχε δηλητηριαστεί και πέθανε εδώ και 4 χρόνια.

Την αγαπούσε πολύ και για αυτό πάει κάθε Δευτέρα και της αφήνει χρυσάνθεμα που της αρέσουν. Μια από αυτές τις Δευτέρες είναι και σήμερα.

Όπως κάθε άλλη φορά αφού τελειώσει την βαρδιά του στην δουλειά επισκευφτετε τον τάφο της γυναίκας του. Φτιάχτηκε λίγο στον καθρέφτη του αμαξιού του και έβαλε μπρος.

Μόλις έφτασε, βγήκε από το αμάξι κλείνοντας την πόρτα πίσω του. Πέρασε δίπλα από διάφορους τάφους ατόμων που είχαν αποβιώσει σε μικρή και μεγάλη ηλικία. Έφτασε στης γυναίκας του. Της άφησε τα χρυσάνθεμα σε ένα βάζο και κάθησε να την κοιτάει.

"Ξέρεις σε σκέφτομαι κάθε μέρα", είπε ο Yoongi και κάθισε στο πεζούλι. "Κρίμα που χάθηκες έτσι, ε?" είπε σαν να περιμένει να δωθεί μια απάντηση.

Ο Yoongi έμεινε σιωπηλός αναπολόντας τις καλές και κακές τους αναμνήσεις. Την ημέρα του γάμου τους αλλά και πόσα βράδια πέρασαν κρατόντας αγκαλιά ο ένας στον άλλον. Τα χαμόγελα και οι ματιές που αντάλλαξαν, καθώς και τα "σ'αγαπώ" που σκόρπισαν στον αέρα, μπαίνοντας στις καρδιές τους.

Είχαν σκεφτεί βλέπεται να ξεκινήσουν και μια οικογένεια αλλά το τραγικό τέλος της γυναίκας του δεν τους το επέτρεψε. Παρόλο που εκείνος ήταν ακόμα νέος είχε πει στον εαυτό του σαν μια σιωπηλή υπόσχεση πως δεν θα ξανά αγαπήσει καμία άλλη γυναίκα.

"Κράτησα τον λόγο μου", είπε στην γυναίκα του ενώ ήξερε πως ήταν αλήθεια. "Δεν αγάπησα και ούτε θα αγαπήσω καμία σαν εσένα".

Μετά από λίγα λεπτά ο Yoongi έφυγε από τον τάφο της αφήνοντας πίσω τα χρυσάνθεμα που τόσο πολύ της άρεσαν. Μπήκε πάλι μέσα στο αυτοκίνητο και οδήγησε τον σύνηθες πλεον δρόμο από το νεκροταφείο στο σπίτι.

Ανοίγοντας την πόρτα τον κατέκλυσε η μυρωδιά του ίδιου του σπιτιού καθώς και η μυρωδιά του παστίτσιου που είχε φτιάξει από το πρωί. Προχώρησε μέσα στον χώρο ώσπου να φτάσει στην κουζίνα.

Έβαλε στο μπρίκι λίγο νερό και ένα φακελάκι για τσάι. Ήταν πλέον χειμώνας και κάπως έπρεπε να ζεσταθεί. Μόλις ήταν έτοιμο το έχυσε σε μια κούπα, την αγαπημένη της γυναίκας του, όπως και το τσάι βουνού που συνηθιζε να πινει. Αφού το άφησε να κρυώσει για λίγο, πήρε την κούπα και κάθισε στο τραπέζι ανοίγοντας το κινητό του στη συλλογή. Καθώς έπινε το τσάι του έβλεπε και τις αμέτρητες φωτογραφίες που είχε τραβήξει με την γυναίκα του. "Αυτό το χαμόγελο μου άρεσε πάντα, και τα μάτια σου" είπε κοιτώντας μια φωτογραφία του γάμου τους.

Είδε και άλλες διάφορες φωτογραφίες που ήταν αγκαλιασμένοι, ξαπλωμένοι μαζί στο κρεβάτι μέσα στα σεντόνια, με το κόκκινο φόρεμα που της είχε κάνει δώρο στα 27 γενέθλια της. Ακόμα και εκείνες με το σκυλάκι τους, την Λούση. Τόσες όμορφες στιγμές και άλλες τόσες που δεν θα μπορεί πια να απαθανατίσει. Του έλειπε, πραγματικά του έλειπε η παρουσία της, το άγγιγμα της, η μυρωδιά των μαλλιών και του δέρματος της. Η αίσθηση του σώματος όταν την έπαιρνε αγκαλιά και της έλεγε πόσο όμορφη είναι. Αλλά όλα αυτά ήταν πια αναμνήσεις στην καρδιά και στο μυαλό του.

"Σ'αγάπησα πραγματικά αλλά εσύ δεν άντεξες και με απάτησες", είπε σιγανά και ήπιε μια γουλιά από το τσάι του. "Μου είχες πει πως αν ήμουν ο άντρας σου θα έπινες δηλητήριο". Είπε γελόντας αφού θυμήθηκε τα λόγια της, μιμοντας εκείνο το αγγλικό αστείο.

"Και όντως το ήπιες". Είπε στον εαυτό του πίνοντας από την ίδια κούπα με την οποία την δηλητηρίασε.

------------------------------

Λοιπόν, αυτή είναι η ιδέα μου. Σκέφτηκα να κάνω μικρές και διάφορες ιστοριούλες με τους Bts. Δείξτε αγάπη λολ

Bts Oneshots (Horror) Where stories live. Discover now