Σήμερα είναι ανήμερα του Halloween και ο μικρός Jhope αποφάσισε να φτιάξει μόνος του αυτή την φορά την δικιά του μάσκα και να μην την αγοράσει. Γιατί μικρός? Ε, αφου ειναι μόλις 8 ετών. Το σκεφτόταν πολύ καιρό τώρα και να που ήρθε η στιγμή. Η ώρα ήταν 8:00 το βράδυ και εκείνος και η μητέρα του καθοντουσαν στο τραπέζι για το βραδινό. Είχε χορτοσουπα. Δεν του πολυ άρεσε μα ήταν άρρωστος. Παρόλα αυτά, δεν υπήρχε περίπτωση να χάσει το Halloween την επόμενη μέρα. Αφου τελείωσε το φαγητό και σταμάτησε να αναγουλιαζει για εκατοστή φορά μέσα στα 20 λεπτά που έτρωγαν την χορτοσουπα η μητέρα του μίλησε:
"Ελπίζω να σου άρεσε η χορτοσουπα", είπε η μητέρα του με ένα πλατι χαμόγελο. " Ναι μαμα καλό ήταν". Εκείνη ήξερε πως δεν του άρεσε η χορτοσουπα μα δεν γινόταν αλλιώς, ήταν άρρωστος. "Βρε καμάρι μου, το ξερω πως δεν σου αρέσει αλλά για σένα το κάνω, για να γίνεις καλά πιο γρήγορα. Νομίζεις θέλω να είσαι αρρωστούλης?", του είπε χαιδευοντάς του τα κάστανα του μαλλιά. " Και κάνε κάτι για το δωμάτιο σου σε παρακαλώ, βρομάει εκεί μέσα παρα πολυ. Και τα παιχνιδια σου όλα μεσ'την μέσα τα 'χεις" Δεν απάντησε. " Πάω για υπνο", λέει και σηκώνεται από το τραπέζι.
Έτσι, ο μικρός Jhope μπήκε στο δωμάτιο του κλείνοντας πίσω του την πόρτα με ένα απαλό 'κλικ' που ίσα ίσα που το άκουγες. Κανονικά θα πήγαινε για ύπνο. Αντί αυτού, κάθισε στο χαλί που καλυβε σχεδόν όλο το κρυο από τον σχεδόν χειμώνα πάτωμα του δωματίου του. Μόλις κάθισε κάτω, έβγαλε κάτω από το κρεβάτι του την σχεδόν έτοιμη μάσκα για το Halloween αυριο. Μέσα σε ένα τέταρτο την τελείωσε. Έκοψε από εδώ, κόλλησε από εκεί, πέρασε το σχοινί από την άλλη και βουαλα. Έτοιμη η μάσκα. Την έβαλε πάλι κάτω από το κρεβάτι του και χώθηκε μέσα στα σκεπάσματα.
Την επόμενη ημέρα, ο μικρός Jhope ξυπνησε από τον ήχο της ηλεκτρικής σκούπας. Πάλι καθαρίζει, σκέφτηκε. (Οχι που θα σε άφηνε και βρωμιαρη). Αφου τεντώθηκε, ντυθηκε και άνοιξε την πορτα του. "Μαμά, πεινάω" λέει και μόλις τελειώνει με το σκουπισμα κατεβαίνουν για πρωινο. "Σου έφτιαξα τοστ", " φχαριστω μαμά", λέει και πίνει λίγο από τον χυμό του. "Φαε το τοστακι σου".
Το βράδυ του Halloween. "Jhope, δεν παει άλλο πια. Έχεις καθαρίσει καθόλου το δωμάτιο σου?", " Ναι, μαμά", λέει εκείνος. "Πως ναι? Jhope πραγματικά δεν ξέρω τι εχεις κανει εκεί μέσα αλλά βρομάει υπερβολικά πολύ. Έχει ρίξει τίποτα μήπως?", "Οχι, καλε μαμά. Δεν έχω κάνει κάτι". "Καλά τέλος πάντων, πάω να στον ξανά καθαρίσω". " Θα το κάνω εγώ μετά, να σου δείξω την μάσκα μου?", "Αντε ελα να μου την δείξεις". Είπε η μητέρα του και μπήκαν μέσα στο δωμάτιο του γιου της.
Με το που γίνεται αυτό, εκείνη καλυπτει την μυτη της από την απαίσια μυρωδιά που έχει κατακλεισει το δωμάτιο εδώ και 4 μέρες. Απορουσε πως δεν ενοχλούσε τον γιο της αυτή η μυρωδιά. Ήταν πολύ έντονη και θα έλεγε κανεις πως είναι και αποκρουστική. Έχει να πέσει καθαρισμα εδώ μέσα, θα καθάριζε για μια ολόκληρη εβδομάδα.
"Λοιπόν μαμά, κλείσε τα μάτια σου. Θα σου πω εγώ πότε να τα ανοίξεις". Η μητέρα του κλείνει τα βλέφαρα της. Ακουει διάφορους θορυβους ενώ ο γιος της ψάχνει να αποκαλυψει την μάσκα που ο ίδιος έφτιαξε μόνος του φέτος. " Άνοιξε τα". Με τις δυο αυτές λέξεις ανοίγει επιτέλους τα μάτια της. Μένει παγωμένη. "Α-αυτή εινα-ι η μάσκα σου?", λέει κοιτώντας το ματωμένο και σκισμένο πρόσωπο του άντρα της που είχε πεθάνει μόλις πριν 4 μέρες.
———–—————
Γεια σαςςςς. Μου βγήκε λίγο μικρό αλλά καλό. Ελπίζω να σας άρεσε και αυτό το oneshot και έρχονται και αλλααα. Αφήστε ένα αστεράκι και πειτε μου ποοι θέλετε να είναι στο επόμενο oneshot 🩷
YOU ARE READING
Bts Oneshots (Horror)
FanfictionThis is Bts oneshots but horror. In Greek. Hope you like it 🫶