Bölüm 4- Tatlı Koku

115 16 7
                                    


Merhaba,

Yeni bölümle geldim.

Bunlar çok fena bir şey olacaklar benden demesi..

Umarım beğenirsiniz,

Keyifli okumalar dilerim...

---

Jungkook'tan

Taehyung'un minik inmelerini duyduğumda aklıma ilk farklı şeyler gelmişti ama sonra çok acıdığına dair mırıltılar çıkardığında yarasını temizlemeye çalıştığını anladığım için yataktan kalkıp açık banyo kapısından girdim. 

Üzerinde gördüğüm gecelikli askılıklı pijama takımı ile sertçe yutkundum. Boğazımda devasa devasa bir düğüm oluşurken ağızımdan birkaç kelime bile çıkamazken elimi uzatıp elindeki pamuğu kenara attım. 

Yarasını güzelce temizledikten sonra yarasınıda güzelce sardım. Denizce bedenini her gün çıplak görsemde bu kıyafetlerle çok göz alıcı görünüyordu. Kolunu kaldırırsa acıyacağını bildiğim için geceliğinin koluna geçirip önünü düzelttim. Önünüde düzgünce kapatıp kuşağını bağladıktan sonra odasına geri döndüm. 

Yatağında uzanırken iyi uykula dediğini duymuştum. Kapının kapanma sesiyle tuttuğu elimden gelen krem kokusuyla gülümsedim. Muhtemelen duş jelinin veya sürdüğü el kreminin kokusuydu ama yastıkları gibi şekersiydi. 

Ona kesinlikle çok yakışıyordu ve aklımı deli gibi kurcalıyordu. Ama ona aşık olsam bile ne olacaktı ki? Abisinin gay olması onu da gay yapmıyor sonuç olarak. Babam ve annem bu tarz şeylere pek karışmazlardı herhalde? 

Düşüncelerimle beraber yorgun gözlerimi kapatırken derin bir uykuya daldım. Tabi bu derin uyku yanıma yatan bedeni hissedemeyeceğim kadar derin değildi..


Taehyung'dan

Salonda otururken kapı çaldığında açıp bizimkilerin içeri girmesini bekledim. Abim bi bana bi etrafa baktığında omzuna vurdum;

"Gitti yattı, uyuyor çamış gibi." Jimin bıkkınlıkla bakarken ofladı;

"Ben bu çocuğa hiçbir şey öğretememişim. Ben Yoon ile baş başa kaldığım ilk anda vermiştim bile." 

"Oha hyung! Bunu bilmeme gerek yoktu!" 

"Sus eşşek sıpası! Annelerimiz gelmiyormuş, hepimiz burada kalıcaz." 

"Nası ya? Nereye yatıcaz ki?

"Ben her zaman ki gibi sevgilimle yatıcam. Sende git seninkiyle yat; Jin'le Hoseok koltuklarda yatarlar Namjoon'da yerde yatar." 

"Uyuyan adamın niye yanına gidiyim?" 

"Ya Yoon hazır odaya gitmişken fırla git. Bunlar zaten çamaşır odasından alırlar, bildikleri yer." Omuzlarımdan odamın kapısına kadar itip havada öpücük atarak Yoon'un odasına girdiğinde derin bir nefes alarak odamın kapısını açtım. 

Jungkook, yüz üstü üstünde tişörtü olmadan uzandığı için sırtında ki kasları gözlerimi görsel bir şölen sunarken yutkundum sertçe. Onun bağladığı kuşağımı açıp sabahlığımı onun tişörtünün üstüne atttım. 

Yanına doğru adımlayıp yatağın boş kısmında örtüyü kaldırıp uzandım. Yastığa baskı yapan yanağı tombullaşırken dudaklarıda aralıklıydı. 

"Tatlı duruyorsun." Kısık sesimle fısıldarken iç çekip ona arkamı döndüm. Yanıma olduğu bilerek biraz zorda olsa uykuya daldım. 


Sea Boy - taekook✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin