Merhaba,
Yeni bölümle geldim.
Birkaç dakikalık boşluğumda sınava heyecan yapmak yerine hikaye yazmanın daha iyi olabileceğini düşündüğüm için buradayım.
Umarım beğendiniz bir bölüm olur;
Keyifli okumalar dilerim...
---
Jungkook'tan
Dizimice kadar gelen suyun kenarında otururken Taehyung, Jimin ve Jin üçlüsü birbirlerini kovalayıp ıslatırken oldukça fazla eğleniyorlardı. Teyzem ve anneler kayaların üstünde gülüşerek sohbet ederken Namjoon ve Hoseok ortalarda yoklardı; giderlerkende Namjoon'un pek iyi olmadığı düşünülürse döndüklerinde Hoseok yürüyemiyor olucak muhtemelen...
Yoongi, sevgilisi ve kardeşinin eğlenmesini gülümseyerek izlerken ben etrafa ve Taehyung'a bakıyordum. Tişörtünü çıkarıp şortuyla girmişti ama şortuda artık sular içindeydi... Şapşal çocuk..
"Hyung! Kurtar beni!" Taehyung, arkasında ki ikiliden kaçarken bağırdığında Yoongi gülerek ayağa kalkıp tişörtünü çıkarıp kenara fırlattı. Koşup Jimin'e arkadan sıkıca sarılırken Jin hala Taehyung'u kovalıyordu. Taehyung'da koşarak yardım çığlılarını atmaya devam ettiğinde bende kalkıp tişörtümü çıkardım; ayağa kalkıp onlara doğru yürümeye başladığımda Taehyung'a da bana doğru koştu.
"Gel buraya." Kollarımı arasına alıp arkama çektiğimde Jin'in attığı su sadece bana gelmişti. Gülme seslerimiz etrafı doldururken hava kararana kadar suyun içinde oynamaya devam ettik.
"Çocuklar hadi! Hasta olucaksınız!" Yeji teyzemin bağırması ile son kez birbirimize su atıp sudan çıktık. Tişörtlerimizi giyerken Taehyung şimdiden titremeye başlamıştı. Arabaya binerken onu yanıma alıp Yeji teyzemin arabasına geçtik.
"Çok mu üşüyorsun?" Kafasını olumsuzca sallasa bile titriyordu hala; ısıtıcı ayırttırken göğsüme çektiğimde belime sarıldı.
"Isınırsın şimdi, sakin ol." Kapıdan soğuk geldiği için bedenini kucağıma çekip ortaya alacakken Namjoon ve Hoseok bir anda oturduğunda ikimizde şaşkınca onlara baktık;
"Bakmayın öyle." Gözleri bize dönmezken Jin şöför koltuğa geçip aracı çalıştırdı;
"Oğlum biriniz önce geçin en azından amk. Arabayı kaçırıyorsunuz hadi anladıktan arkada niye dört kişi oturalım?"
"Sus sus. Bu eşşeklerin yediği boklar ortaya çıkmadan kaçalım şuradan." Jin söylenirken yola çıkmıştık çoktan. Teyzem Yoongi'lerin arabasına binerken gördüğüm için gizlice almadılarını biliyordum ama ne oluyor ya? Taehyung, titrerken göğsüme sokulduğunda sarıldım sıkıca.
"Ateşin mi çıkıcak senin?" Fısıldadığımda yanıt vermedi, elimi anlına ve boynuna koyduğumda ateşi çıkmaya başlamıştı bile; "Bu kadar kolay hasta olamazsın minik." Dişleri titremekten birbirine çarparken ısıtıcı kapattım. Daha fazla ateşi çıkmaması için hafifçe camı açtığında daha fazla boynuma sokuldu;
"Çok soğuk." Güçsüz çıkan sesiyle kalbim acırken ellerimi sırtında gezdirdim;
"Eve gidince duş alıp uyursun, dayan biraz." Mırıltılar çıkarırken gözlerini kapattı.
Namjoon ve Hoseok ikilisine döndüğümde ikisininde boynu mosmordu; sevişmeden çıktıklarını tüm dünyaya duyurdular muhtemelen ama niye soğuk terler attıklarınıda anlamıyorum;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sea Boy - taekook✔️
FanfictionTaehyung sahil kasabasında yaşayan bir gençti; Jungkook'sa ceza olarak gönderilecekti. Hayatının aşkı ile tanışacağını bilse asla karşı çıkmazdı. Taehyung: 20 yaşında Jungkook: 22 yaşında Düzyazı x texting