Merhaba,
Yeni bölümle geldim.
Bir serinin daha sonuna geldik
Tatlı bir çift oldular ama her güzel şeyin bir sonu vardır.
Umarım bu seriyi sevmişsinizdir;
Diğer serilerde de görüşmek üzere...
---
Jungkook'tan -3 yıl sonra-
"Hayatım!"
"Salondayız!" Elimde ki poşetleri mutfağa bıraktıktan sonra hızlı adımlarla salona gittim. Minik oğlumuz Yon babasıyla beraber oyun oynarken uzanıp miniğimin dudaklarına gizli bir öpücük bıraktım.
"Hoşgeldin hayatım."
"Ba-ba!" Yon kollarını uzattığında kıkırdayarak kucağıma alıp yanaklarını öptüm;
"Hoş buldum miniğim. Neler yaptınız? Çok yordu mu seni?" Yanına oturduğumda omzuma yasladı kafasını hemen;
"Telefonla konuştuğunuzda sakinledi."
"Yorgun duruyorsun, uyumak ister misin?"
"Yon'un baba ilgisi bitsin önce; sıramı bekliyorum." Kıkırdayarak saçlarını öptükten sonra oğlumla ilgilenmeye devam ettim.
İlişkimiz ilk yılını doldurduğu zamanlarda Taehyung'un bir akrabası eşiyle beraber trafik kazasında vefat etmişti. Çocukları daha bebek olduğu için kimse bakmak istemedi ve yetimhaneye gideceği gün hayatta olduğunu öğrendiğimiz için arabaya binip velayet için başvuru yapmıştık.
Kendimize ait evimizin olması ve benim maaşımın yüksek olmasının yanı sıra düzenli kontrollerle beraber Yon'un velayetini Taehyung'a vermeyi kabul etmiş oldular. Hala 6 ayda bir kontrolle geliyor olsalarda bizim için sorun yoktu.
Şimdiyse 3 yıllık bir ilişkimiz vardı ve Yon'da 2 yaşına birkaç ay önce girmişti. İlk başlarda anne sütü alamayacağı için endişelenmiştik ama şu an sağlığı yerinde olduğu için bizde mutluyduk.
"Kook~"
"Efendim bebeğim."
"Ben yemek yapmaya çok üşendim~"
"Dışarda mı yiyelim; sipariş mi verelim?" Kıkırdarken uzanıp yanağımı öptüğünde Yon kıskançlıkla bağırıp Taehyung'un kucağına geçmişti.
"Dışarıda yiyelim değil mi Yon?" Anlamadığı belli olan gözlerini gördüğümde Taehyung'un omzuna yaslanıp boylarımızı eşitledim;
"Öyle anlamaz bak şimdi; Yon, baba sana köfte alsın mı?"
"Köfe!" Tatlı haline ikimizde kıkırdarken ben sağ yanağını; Taehyung'da sol yanağını öptü.
"1-2 saat sonra çıksak açık bir yer bulur muyuz?"
"Sevgilin sana her şeyi bulur."
"Yon~ Çocuk büyü; baban hala sevgilim." Kaşlarımı çatarken ona döndüm tamamen;
"O da ne demek şimdi?"
"Çatma kaşlarını. Yalan mı? Sevgilimsin hala! Abim ve Jimin çoktan evlendi, Namjoon hyunglarda evlendi. Jin bile evlendi!" Bağırıp triplice Yon'u koltuğa bırakıp gittiğinde Yon'la arkasından şaşkınca baktık. Yon'a döndüğümde kafası karışmış şekilde durduğu için kucağıma alıp yan şekilde oturmasını sağladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sea Boy - taekook✔️
FanfictionTaehyung sahil kasabasında yaşayan bir gençti; Jungkook'sa ceza olarak gönderilecekti. Hayatının aşkı ile tanışacağını bilse asla karşı çıkmazdı. Taehyung: 20 yaşında Jungkook: 22 yaşında Düzyazı x texting