4

0 0 0
                                    

Seungmin odasında çalışırken hyeongjun odaya girmişti seungmin ayağa kalkmış"bay hyeongjun " hyeongjun "otur lütfen odamda sıkıldım senin yanına geleyim dedim dün gunil seni eve davet etmiş nasıldı arkamdan konuşmadınız değil mi"

Seungmin kıkırdamış"ah hayır tabi ki konuşmadık yani beni biraz şehirde gezdirdi falan öyle"

Hyeongjun "ya evet gunil buraları iyi bilir" seungmin "dün bi adam evden çıktı uzun boylu uzun saçlı sarışın biri siz tanıyor musunuz" hyeongjun "gunil'in arkadaşı çoktur yani yarısını daha tanımıyorum bile"

Seungmin "ah anladım hiç düğün fotoğrafınızı göremedim" hyeongjun"ya ikimizde pek sevmeyiz fotoğraf çekmeyi sevmeyiz pek düğün resmimiz yok"

Seungmin "ah anladım cidden çok yakışıyorsunuz" hyeongjun "sağol"
Seungmin "peki şey ne için gelmiştiniz"hyeongjun" hiç seni görmek geldim "

Seungmin utanmış gülümseyerek "teşekkür ederim" hyeongjun "bugün başka iş yok gel seninle bi dışarı çıkalım"

Seungmin "olur ama nereye gideriz ki" hyeongjun "bi restoranta falan gidelim gel"

Hyeongjun seungmin'in elini tutmuş dışarı çıkmışlardı araba kapısını seungmin için açmış seungmin arabaya oturmuştu hyeongjun "bildiğin bir her var mı nereye gitmek istersin"

Seungmin "bilmiyorum siz seçin" hyeongjun "bence aramızdaki bu sizi çıkaralım" seungmin "sen bilirsin"

Hyeongjun seungmin'in elini tutmuş arabayı sürüyordu seungmin "sen evlisin bu kadar yakın olmamız normal mi"

Hyeongjun "ben gunil ile isti yedek evlenmedim ki ikimizde birbirimizi sevmiyoruz ayrıca sen farklısın ilgimi çok çekiyorsun"

Seungmin "sende çok iyi birisin" hyeongjun restoranta geldikleri zamandeğer seungmin'in kapısını açmıştı

Restoran kapısındaki görevli "bay hyeongjun hoşgeldiniz" hyeongjun fısıltıyla "gunil'in haberi olmasın tamam mı" "elbette efendim h

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 01 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

love and fear/Xdinary HeroesWhere stories live. Discover now