ඊයේ දවසම ගෙවුණෙ රිහර්සල් වලට. ඇත්තටම ඒ ඇරෙන්න වෙච්ච කිසිම දෙයක් මට මතක නෑ...උදේ කාලා 8 වෙද්දි සිටිහෝල් එකට ආවා, දවසම වැඩ කරා, මහ රෑ වෙලා ගෙදර ගියා. ඊයෙ ඉතින් ප්රැක්ටිස් විතරක් නෙවෙයිනෙ තිබ්බෙ. තව කීයක් දේවල් බලන්නද?
මගෙ අයිටම් එකට අමතරව මම හිටියෙ සවුන්ඩ් බැලන්සින් ටීම් එකේ. එහෙම හැමෝම තමන්ගෙ අයිටම් එකට අමතරව ඩෙකරේශන්, ට්රීට්ස්, මේක් අප් වගේ එක එක දේවල් වලට බෙදිලා හිටියා. සවුන්ඩ් බැලන්සින් කියන්නෙ ඉතින් කොන්සට් එක පටන් ගත්ත වෙලේ ඉඳන් මම එතන ඉන්න එපැයි. මොකද ඊයේ තමා පළවෙනි වතාවට කට්ටිය හරිහමන් විදිහට මයික් එහෙම අරන් සින්ග් කරේ.
ඒවගෙත් සෑහෙන්න තිබ්බා හදන්න. මොකද සින්ග් කරන අයගෙ විතරක් නෙවෙයි ඉන්ස්ටෘමන්ට් වල සවුන්සුත් ගාණට බැලන්ස් වෙන්න ඕන. උදේ ඉඳන් ඕවා විතරක්ද කරන්න තිබ්බෙ මට...නෑනෙ.
සැරින් සැරේ ලවන්ට කතා කරලා බැලුවා මම බෙහෙත් එහෙම බිව්වද අහන්න. ඊයෙනම් ඇත්තටම හොඳ වුණා එයාට. ඒත් ඊයෙත් කෝකටත් කියලා මම කිව්වා නාන්න එපා කියලා. ඒකට පොඩ්ඩක් නහයෙන් අඬ අඬ ඉඳලා අන්තිමට අද උදේ නාන්නම් කියලා අවසාන තීරණේට ආවා.
ඊයෙනම් මට එයාගෙ අපාට්මන්ට් එකට යන්න වෙලා තිබ්බෙ නෑ. ඒත් රෑ ගිහින් වීඩියෝ කෝල් එකක් ගද්දි එයා කිසි අවුලක් නැතුව කෝල් කරපු නිසා මගෙ හිතට හොඳයි. අද වෙද්දිනම් හොඳටම හොඳ වෙලා ඇති.
කොන්සට් එක පටන් ගන්න තියෙන්න හවස හයට. ඉතින් අපෙ බැච් එකම කතා වුණා කරන්න තියන ලොකු වැඩ ඉරිදා ඉවර කරලා සඳුදා කෙලින්ම ශෝ එකට එමු කියලා. ඇත්තනෙ...උදේ ඉඳන් නැහිලා කොහොමද ප්රොබෝධෙන් කොන්සට් එකක් කරන්නෙ. බලන්න එන මිනිස්සුන්ටත් එපා වෙයි. ඒ නිසා අපි හැමෝම ආවෙ හවස දෙකට විතර.
ආපු වෙලේ ඉඳන් ඒත් වැඩ තිබ්බා. ලවන්ව යන්තම් දැක්කා එච්චරයි. අපි ගෙවල් වලින් කාලා එහෙම ආපු නිසා මට මුලින් තිබ්බෙ සවුන්ඩ්ස් වැඩ ටික බලන්න තමා. මගෙ අයිටම් එක තියෙන්නෙ අන්තිම එකට දෙකක් කලින්. ඒ නිසා දැන්ම ලෑස්ති වෙන්න ඕනෙ නෑ.
කොහොමහරි හතර විතර වෙද්දි පෙර සූදානම ඉවර වුණා. කට්ටිය හෝ ගාලා ලෑස්ති වෙනවා...විශේෂෙන් ඩාන්සින් අයිටම්ස් ඉන්න අය. ටික ටික මිනිස්සු එහෙමත් හෝල් එකට එන්න පටන් අරන් තිබ්බෙ. මේකට පවුලෙ අයනම් එන්නෙ නෑ...ලෙක්චරර්ස්ලයි සීනියර් බැච් වල අයයි ආරාධිත අමුත්තොයි විතරයි.
YOU ARE READING
සීමාවෙන් එහා
Fantasy"සීමාව පනිනවා කියන්නෙ උඹ උඹෙ ජීවිතේ අනතුරේ දාගන්න එක ලවන්..." "නෑ බං. සීමාවෙන් එහා තමයි මගෙ මුලු ජීවිතේම..." Start date : 06/09/2024