Gece çok guzel geciyordu fakat deli gibi dans ettigim icin ayaklarim bu eziyeti artik kaldiramazdi. Her ne kadar gitmek istemesem de Demire :
"Artik gidebilir miyiz ?? Sanirim ayaklarim felç geciriolar ."
Oda her ne kadar gitmek istemese de :
"Peki ama her seferinde boyle yapicaksan bidaha benimle gelemzsin. Benim gecemi de mahvediyorsun .. "
Yüzunde kizmis bir ifadeyle cikis kapisina dogru ilerlerken az daha yeri opuodum fakat bir el sıkıca beni tuttu . Ama el ne el bilegimin kirildigina %99.9 emindim . Bana alayci bir sekilde bakarken :
" Daha duz yolda bile yuruyemiorsun "
"Hahaha. Çok komik . Ahhh bilegim . "
Azcik ta olsa merak esen gozlerle bana baktiginda yuruyemiyecegimi anladigi an birden kucagina aldi ve taksiye bindik . Eve geldigimizde annemler uyuyordu ve bizim hic uykumuz yoktu. Film izlemeye karar vermistik hersey iyi gidiyordu ta ki Demir o "savasli" filmi gosterinceye dek ..
" Demir sacmalama.."HAYİR BU FİLM OLMAZ.. " bence "romantik komedi" izlemeliyiz desigimde hayattan bezmis gibi bir hali vardi ve o filmi onerdigimden 2 sn sonra :
" Film de begendiremioruz prensese ... Ben yatiorum "
Dediginde hemen onun izlemek istedigi filmi kabul ettim ve izlemeye basladik . Bence gereginden fazla kan vardi . Saat epey gecmisti gozlerim kapanmaya baslamisti ve evet yerimden kalkamadan uyuya kalmistim. Ve tam uykum derinlesirken civi gibi bir parmak beni durteklemeye basladi gozlerimi yarim acrigimda kimin oldugunu anladim ve beni uyandirmaya calisiyordu .
" Ne var ?? " sorgulu gozlerle bakarken ......
"Uyuya kalmisiz hadi burda uyursan bir yerin tutulur odana git .."
Bende kafami onaylar sekilde salladim ve odama girdigimde ilk isim kendimi yataga atmak oldu .........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kardeşler...
ChickLitBu hikayeyi neden yazdigimi bilmiyorum . Hayal gücü diyelim .. :)