Sabah uyandigimda bugun venim icin en onemli gunlerdendi. "Ayni yildizin altinda" filmi sinemalara geliyordu. Hemen annemin yaninda gidip olayi anlattim ve ilk baslarda izin vermedi ama Demirin de gelicegini soyledigimde izin alabildim fakat Demirin bundan haberi yoktu . Ben her ihtimale karsi Demirin yanina giderken bana soran gozlerle bakmayi ihmal etmedi. Yanina varinca ;
"Demiirr!! Senden bisey isteyebilirmiyimm ??
"Noldu basimin belasi soyle !"
"Yarin benimle sinemaya gelebilirmisin ?? Benim icin cok onemli de ..."
"Valla sansli gunundesin bi plan yapmamistim. Zaten canim sıkılıuodu."
Neyse evden cıktik , taksoye bindik ve sinema katina cıkmıstık. Ben maraton kosumu sergileyerek gorevlinin yanina gittim ve 2 bilet aldim . Tabi Demir her zaman ki gibi itiraz etti bu film olmaz diye ama gozlerimin dolfugunu fark edince dayanamayip kabul etti.
İceri girdik koltuklara yerlestik ve filmin fragmani cikmisti ve daha fragmaninda aglamaya baslamistim . Demir bana sora gozlerle :
"İyi degilsen cikalim filmden . Baksana daha simdiden gozlerin kipkirmizi olmus . "
"Sacmalama oglum ben bu filmi ne kadar cok bekledim sen biliomusun ?? "
"Peki kotulestigin zaman ne yapmam gerek ?? "
"Bisey yapmana gerek yok sadece ben yokmusum gobi davran yeter ."
"Sacmalama Defne sen orda hungur hungur agliycaksin bn de hicbisey yokmus gibi mi durcam . He bu sana ozel bisey degil senin yuzunden filmi de izleyemiycem ."
"Peki baslio simdi sus.."
İki bucuk saat sonra gozlerim aglamaltan sismis ve domates gibi kizardiktan sonra Demir bana zombi gormus gibi bakiyordu.
"Defne hadi kalk yuzunu yikamaya gidelim ."
"Yok iyiyim ben sa...."
Daha lafimi bitirmeden beni kolumdan suruklemeye basladi .
Kizlar tuvaletine beni surukledikten sonra kapiyi acti ve benimle iceriye girdi ve yuzumu yikadi . Butun kadinlar iceride teror estiriyordu .
Tuvaletten ciktik ve magazalari gezmeye basladik . Yoruldugumu anladim ve Demire soylemeye karar verdim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey Kardeşler...
ChickLitBu hikayeyi neden yazdigimi bilmiyorum . Hayal gücü diyelim .. :)