˚₊·͟͟➳❥꒰𝒀𝒂𝒏!𝑴𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓!𝑩𝒍𝒐𝒐𝒎𝒊𝒆 𝒙 𝑪𝒍𝒂𝒊𝒓𝒆. 𝐏𝐋𝐀𝐓𝐎𝐍𝐈𝐂!!

254 4 7
                                    

»-⍟-«

" 𝑴𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒌𝒏𝒐𝒘𝒔 𝒃𝒆𝒔𝒕! "

...

" 𝑹𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚, 𝒏𝒐𝒘? "

└➤ 𝑹𝒆𝒒𝒖𝒆𝒔𝒕𝒆𝒅 𝒃𝒚 𝑻𝒃𝒊𝒓𝒅𝒚𝟑𝟗𝟗𝟔..──┐

𝙏𝙄𝙏𝙇𝙀: 𝙏𝙃𝙀 𝙂𝘼𝙍𝘿𝙀𝙉 𝙊𝙁 𝙎𝙃𝘼𝘿𝙊𝙒𝙎..

[𝘭𝘦𝘵'𝘴 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵!..]

...

(𝘉𝘌𝘏𝘐𝘕𝘋 𝘛𝘏𝘌 𝘚𝘊𝘌𝘕𝘌𝘚 + 𝘉𝘺 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘺, 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘰𝘭𝘥 𝘍𝘗𝘌 𝘖𝘯𝘦𝘴𝘩𝘰𝘵𝘴, 𝘪𝘵'𝘴 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘕𝘢𝘳𝘳𝘢𝘵𝘰𝘳 𝘚𝘌𝘙𝘐𝘍 𝘪𝘴 𝘕𝘢𝘳𝘳𝘢𝘵𝘰𝘳'𝘴 𝘢𝘥𝘰𝘱𝘵𝘪𝘷𝘦 𝘧𝘢𝘵𝘩𝘦𝘳. 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘵𝘳𝘶𝘦 𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘢𝘶𝘵𝘩𝘰𝘳 𝘩𝘢𝘥 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘨𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘥𝘤𝘢𝘯𝘰𝘯 𝘢𝘭𝘳𝘦𝘢𝘥𝘺. 𝘚𝘰 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘳𝘦𝘸𝘰𝘳𝘬𝘦𝘥 𝘭𝘰𝘳𝘦!)

Hey! Hey! Reader-? Reader are YOU-

" 𝑻𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆, 𝑵𝒂𝒓𝒓𝒂𝒕𝒐𝒓. "

Oh fu- SERIF! Hey.. Uh.. How's the Oneshots going..?

" 𝑰𝒕'𝒔 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒑𝒆𝒓𝒇𝒆𝒄𝒕𝒍𝒚 𝒇𝒊𝒏𝒆, 𝒅𝒂𝒓𝒍𝒊𝒏𝒈. 𝑻𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉, 𝑰 𝒎𝒖𝒔𝒕 𝒂𝒔𝒌.. "

Nope! Nope! I'm not going back! I swear-

" 𝒀𝒐𝒖 𝒃𝒆𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒃𝒂𝒄𝒌. 𝑶𝒓 𝒆𝒍𝒔𝒆, 𝑰'𝒍𝒍 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒔𝒖𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒏𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒔𝒆𝒆 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒐𝒇 𝒅𝒂𝒚 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏. 𝑰'𝒗𝒆 𝒓𝒆𝒑𝒍𝒂𝒄𝒆𝒅 𝒚𝒐𝒖, 𝒚𝒆𝒔. 𝑩𝒖𝒕 𝒊𝒕 𝒅𝒐𝒆𝒔 𝒔𝒆𝒆𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓𝒔 𝒎𝒊𝒔𝒔 𝒚𝒐𝒖, 𝒏𝒐? 𝑰 𝒅𝒐 𝒕𝒐𝒐. 𝑨 𝒍𝒐𝒕 𝒊𝒏 𝒇𝒂𝒄𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓𝒔 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒐𝒃𝒔𝒆𝒔𝒔𝒊𝒐𝒏. 𝑻𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉, 𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒄𝒂𝒓𝒆. 𝑨𝒍𝒍 𝒎𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓𝒔 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒊𝒔 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝙃𝙊𝙈𝙀. "

I-.. .. is there r-really nothing I can do..?

I mean I've b-been trying to get away for so long!.. S-surely you must a-accept the fact i need space, right..?

" ... "

*Narrator SERIF was heard grabbing Narrator, possibly by the collar, but the audio tape went out of battery..*

[... Let's start the oneshot now since we got Narrator back after a few hours..]

Ow..

Oh well..

➩ I-in a small town where secrets grew like wildflowers, Bloomie was known for her vibrant personality and nurturing spirit. As a teacher, she was beloved by her students, but those closest to her could sense an undercurrent of obsession in her warmth. Bloomie had one cherished flower in her garden-her daughter, Claire.

╰─➛✎﹏ | 𝑳𝒐𝒐𝒑𝒊𝒏𝒈 𝑫𝒓𝒆𝒂𝒎.. - 𝑭𝑷𝑬 𝑶𝒏𝒆𝒔𝒉𝒐𝒕 𝑩𝒐𝒐𝒌! .°• ੈ♡₊.Where stories live. Discover now