3

15 2 0
                                    

İyi okumalarrr😻💞

Devin Kadıoğlu
Sabah uyandığımda her zamanki rutin işlerimi halledip evden dışarı çıktım. Bugün canım sıkılmasın diye alışveriş merkezine gidip biraz vakit öldürecektim.

Vardığımda ihtiyacım olan şeyleri alıp mağazalarda gezinmeye başladım. Tanıdık bir yüz gördüm ama kim olduğunu çıkaramamıştım. Beni görünce o da beni tanımış olacak ki gülümseyerek yanıma geldi. "Merhaba Devin.'' Heh, şimdi hatırladım. İspanya'nın futbolcusu Pablo Gavi, yanında da bir arkadaşı vardı ama onu tanımıyordum. "Merhaba, Pablo."

"Nasılsın, abinle mi geldiniz?"

"Hayır dolaşmaya geldim."

"İyi madem, sana iyi eğlenceler Devin."

"Sana da, hoşçakal.''

:::

Eve geldiğimde ilk işim abimi aramak oldu. Onu çok seviyordum ve hep yanında olmak istiyordum. Tabi bu benim okulum yüzünden pek mümkün olmuyordu ama yine de az vaktimizi değerlendirmeliydik.

"Alo, abi n'apıyorsun?"

"Hiç birşey yapmıyoruz abicim. Bu salak Barış oda kapısını dışardan kitlemiş. Boş boş oturuyoruz."

Bu Barış'ın ne kadar akılsız bir tip olduğunu net olarak anlamıştım. Niye odadan çıkarken kapıyı kilitliyorsun kardeşim? Ne iş?

"Çağırsanıza açsın."

"Aradık da yarım saattir gelmiyor. Aç köpek tıkınmaya inmiş."

"Abi senin ağzın görmeyeli baya bozulmuş ne iş?"

"Ya sus Devin."

"Ne diye bana racon kesiyorsun? Ne iş?"

Bunu dedikten sonra telefonu suratıma kapamıştı hain, ne iş?

Telefonuma bir bildirim gelmişti. Bir gruba eklenmiştim ne iş? Hayır npc değilim.

Abilerden kalanlar😞💞😈

Siz:Bu grup ne is??

Serra:COK İS YANKILI

Siz:Sakin ol serra ne is??🙏🤑

Doğa: aramızda enpisi var arkadassaolae😰😨😧😦

Siz:Sakin olun sakaydı
Not:bocek yenir hamsi yenmez arkadaslar tabiki maclar dısında, o kadar igrenc yani.

Ayca:gsts kardestir kardeslerimizi yedirtmeyiz!!!!!!!🥱

Serra:fbjk de kusdastir, hakkini veririz.

Doğa:Tek gercek FENERBAHCE.

siz:katıldım doğa
Ama takım kavgasına girmeyin şimdi
İsmail abi panik yapmış donu kayboldu diye
Barış salağı kapıyı dıştan kitlemiş
HEPSİ AYRI MSL
Uzgunum ama oylr.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 4 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bücür, Barış Alper YılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin