Ya ben bölüm yazma günlerimdeyim sanırım.
İyi okumalar💓💓Defne Kılıç
Oturmuş antrenman yapan Ferdi'yi izliyordum. Yaptığım şey yanlış mıydı? Ne diyorum ben. Tabiki yanlıştı. Bugün böyleyse yarın yine kavga edecektik. Benim bu saflığımdan kurtulmam lazım. Ferdi'nin antrenmanının bitmesini bekledim. Nihayet çıkınca yanına gittim. "Ferdi, bırak lütfen. Gitmek istiyorum, kendimi ve çocuğumu buralardan kurtarmak istiyorum. Burda kalmak istemiyorum anla." Dedim. Uzun uzun yüzüme baktı. "Defne biz seninle birlikte olduk. Ortada doğmamış bir çocuk var. Ve sen bunları umursamayarak İngiltere'ye gideceğim diyorsun."Ne yapmamı bekliyordu ki? Beni sevmeyen adamın çocuğunu taşıyordum. O bu çocuğu istemiyordu. Tek başıma yükünü çekecektim doğunca da. En azından bana acı veren o kıvırcığı görmek istemiyordum.
"Birincisi şu iğrenç şeyi yüzüme vurup durma. Hatırladıkça kendi kendimi bitiriyorum tamam mı? Ayrıca ne yapmamı bekliyordun Ferdi? Burda kalıp, istesem de istemesem de senin yüzünü görmemi mi? Ha bir de, sen bu çocuğu istemiyorsun bile. Ama burdaki baş faktör de sensin? Belki çocuk büyüyünce bana 'babam neden beni istemiyor?' diye soracak? En azından bir babası olduğunu, en azından günahın meyvesi olarak dünyaya geldiğini bilmesin ve orda tertemiz bir hayat yaşasın istiyoeum. Çocuğumun hayatı mahvolsun istemiyorum."
Günah meyvesi. Gülünç. Kendimi yadırgıyordum o gece sırf sarhoş diye yanında olmak, aklını kullanamadığı için delice şeyler yapmasın diye yanında olmak istemiştim. Ama olan şeye bak?
Elimi henüz hafif belli olan karnıma koydum. "Onun hayatı benimki gibi olsun istemiyorum."
"Defne, bak senin anlamadığın şey şu. Ben ne olursa olsun o çocuğun yanında olurum. Ama babalık içgüdüsüyle hareket edemem. Samimi yaklaşamam. Tek sorun bu."
"Sıkıtntı burda zaten. Bu çocuk babasının ona iyi davranmadığını bilince üzülecek. Bir babası yok sansın daha iyi."
Bu konuşmanın sonu kavgayla bitecekti, bundan emindim. Ancak oraya gidip hayatımı yeniden kurmaya kararlıydım.
"Sen nereye gidiyorsan bende gelicem Defne."
Bu ısrarı sinirlerimi zirve yapıyordu. Patlama noktasına glemiştim ve sesimi yükselterek konuşmaya başladım.
"Yeter artık ya sen bana acı çektirmek mi istiyorsun ne yapmak istiyorsun? Tek yaptığın şey bu ısrar. Çocuğuma kendim bakarım yokluğunu hissetmez hatta bir tarafına bile takmaz. Tamam mı Ferdi? Israr etme. En yakın zamandada uçak bileti alıp defolup gidicem."
Bu sözlerimin üstüne daha fazla üstüme gelmedi. Omuz silkerek yanımdan uzaklaştı. Peki İngiltereye gitmek fikri? Doğru bir karar mıydı?
Ferdi Kadıoğlu'
Defne gitmek konusunda çok ısrarcıydı. Bense onun gitmesini istemiyordum. Onu seviyor muydum? Hayır. Ama eğer o gece, o beni durdurmaya çalışsa bile başarılı olamadığı o iğrenç olayın sorumlusu bendim. Bununla hareket ediyordum işte. Tek gecelik bir ilişkiden yaşadığımız şeye bak ya.Eve gittiğimde olanları düşündüm. Ya giderse?
Bu çocuğu istemiyorum. Ama sorumlusu ben olduğum için vicdan azabı çekiyorum. Belki de bir ay sonra, cinsiyeti belli olucaktı ve Defne İngiltere'de öğrenecekti. Benim haberim bile olmayacaktı. Ya erkek olursa? Çocuğumun benim gibi futbolcu olmasını istemiştim hep. Ama onun benden bile haberi olmayınca bu fikri nerden düşünücekti ki?
En kısa zamanda durumu anneme anlatıp ondan fikir isteyecektim. Bana kızmaz, doğru yolu söyler o. Bunu biliyorum.
Keşke zamanı geri alma şansımız olsaydı. O akşam içmezdim. Evden de çıkmazdım. Bunlarla uğraşmamış olurduk.
Sonra Defne'yi düşündüm. Bu zamana kadar ben onu yaralamıştım. Hissedebiliyorum. Ancak o benim kırıldığımı hissettiğinde benim gibi çekip gitmez, yanımda olurdu. Benimse onun bu davranışına yaptığım tek şey bağırıp çağırmaktı. Pisliğin tekiydim ben..
O yaptığım her şeyi alttan almıştı. Ama ben onun en ufak bir açığına sinirlenip hayatını mahvetmiştim, hem de çocukluğumuzdan beri. O neden bunu yapıyordu? Neden bu kadar iyiydi?
Hayatı benim yüzümden genç yaşta bitmişti. O okuyordu. Okurken aynı zamanda geçimini sağlamak için çalışıyordu. Ama bebekle okula gitmesi de çalışması da çok zordu. Bütün yükü o çekiyordu.
Ama benim elimde değil ki..
Ay naber
Ferdiyi serefsiz yapmak elimde degil ya😔😔
Adam her sekilde masum olmayı badariyoe👏👏👏Bide ben uzun bolum yazamiyom idare edin lltfen
Bi gun uzun bolumde gelir insajlaf
Neyssr ben kacctim baybayy🤍😋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıvırcık, Ferdi Kadıoğlu
FanfictionSenden tek istediğim, geçmişin geleceğin benim olsun