91

1K 47 0
                                    

Öncelikle arkadaşlar 30 bin okumaya ulaştık . Bu çok güzel birsey. 90 bölüm yayınladım sizler için. Devamı inşallah gelecek. Asıl konu arkadaşlar çok zor değil bölümlerden geçerken vote leme.. ben sürekli yazıyorum kitabı ama emeğinin karşılığını tam olarak alamadığımı düşünüyorum. Rica ediyorum internetiniz olduğunda bölümleri voteleyin . Emeğimin karşılığını vereceğiniz düşünüyorum şimdiden teşekkür ediyorum ...

Seni tanımadan önce aşk masalları okurdum . Şimdi senin Aşkınla kendim masal oldum.

Biri seni olduğun gibi kabul edemiyorsa onu olduğu gibi siktir edeceksin

Gelen kutusu olduğu gibi bir gelmeyen kutusuydu . Ama ağzında hep bir söz vardı . O da ' olsun ' du.

Güzellik mi çirkinlik mi havuz başında heykellik mi diye oyun mu olur çocukluğu bak aq

Kuş olsam , ilk senin başına sıçardım .

Delilik öyle kolay olunmuyor ben yıllarımı verdim

+kızların telefon rehberi :

Emrecim
Annecim
Babişko
Fatmacım
Ayşecim
Aşkım

-erkeklerin telefon rehberi
Anne
Peder
Kaşar ayşe
Şarapcı hüseyin
Balici Muhittin
Manita
Manita 2 :D :D

Seni silmek mi ?güldürme beni. Daha mesajlarını silmeye Kıyamazken ...

Geçen gün arkadaşlarla karşıdan karşıya geçerken " kanka karşıdaysak niye karşıya geçiyoruz "diye sordum. Oturduk bunu düşünüyoruz

Şimdi ineklerde süt içiyor bizde. O zaman biz süt kardeşimi oluyoruz ?

Çirkinsem ilgilenme, ukalaysam yazma , gıcıksam konuşma, benim olan bana kalır , çekemeyen yol alır . O KADAR! !

Bir sebeple severiz daha iyi bir sebeple sileriz . Sorun yok !

Değmeyen birine dönüp bakmam ben. Adamsa notunu hayvansa otunu verir giderim.

Allah'ım sen bize zenginliğin bizi değiştirip değiştirmediğini oğrenebilmemiz için bir şans ver

Yaptığım herseyin çok basit bir açıklaması var . " Canım Öyle İSTEDİ "

Beklemek değilde boşuna beklemek çok kötü

Telefonu elinde diye azar işitenler olarak toplansak ülkenin amına koruz.

Yürekli bir kadının başı yüreksiz bir adamın omzuna ağır gelir .

Yorumlarınızı ve voteleriniz i çoook rica ediyorum ...
Bu arada medyadaki fotoğraf çok hoşuma gitti sizce nasıl? ?

whatsap durumları ve kapak sözlerrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin