Pov Róża:
Nie mogłam zasnąć przez burzę. Przewracałam się z boku na bok i nic.
Postanowiłam pójść do Leona. Może z nim będzie lepiej mi się spało? Warto spróbować.
Gdy weszłam zauważyłam że on też nie spał.
-Nie mogę zasnąć – powiedziałam cicho tak żeby nikogo nie obudzić. – mogę spać z tobą? – dodałam po chwili lekko błagalnym głosem.
Podeszłam do jego łóżka powoli.
– Nie. Idź może do swojego tatusia. A nie masz go. Zapomniałem, że cię nie kochał i wolał…- nie dokończył bo przerwałam mu.– Jak możesz ty śmieciu – powiedziałam zaczynając mocno płakać. Dałam mu dość mocno z liścia. Należało mu się za jego zachowanie– Nie pokazuj się mi na oczy! – wykrzyczałam, wybiegając z pokoju dalej ciężko płacząc.
W pokoju zaczęłam się dusić łzami.
Jak on mógł tak mi powiedzieć? Przecież wiedział co przeszłam po wypadku mojego taty. I co dalej przechodzę.
Moja mama weszła do mojego pokoju. Za pewne usłyszała jak krzyczałam na Leona.
Szybko usiadła na moim łóżku przytulając mnie i uspokajając.
- Co się stało?- powiedziała moja mama troskliwie.- Już spokojnie. Nie płacz- dodała po chwili.
- Leon... poszłam do niego... Bo nie mogłam zasnąć przez burzę... Zaczął mówić żebym... - nie dokończyłam tylko jeszcze bardziej zaczęłam płakać.- poszła do swojego tatusia że go nie mam bo nie chciał mnie tylko wolał... i tu nie dokończyłam tylko..
CZYTASZ
Zakochani |✖️|
Cerita PendekIntensywna, wzruszająca powieść o skrywanych uczuciach, zawiłych relacjach i niebezpiecznej grze serc. Czy odważą się wyjawić prawdę?