🌺Pasukan Ambassador
Terdapat 3 kumpulan atau pasukan Ambassador seperti yang berikut:
👉 Stories - Pasukan Stories merupakan pasukan yang membaca serta mengulas secara berdedikasi. Mereka meneroka ke komuniti yang luas untuk mencari cerita-cerita hebat yang akan dinilai dan diulas serta dipaparkan dalam profil genre yang diuruskan oleh pasukan Profiles Ambassadors. Pasukan yang bersemangat ini menikmati penerokaan kepelbagaian karya-karya yang terdapat di Wattpad. Mereka menghubungkan komuniti pembaca dengan cerita-cerita menarik dan membantu menyokong penulis-penulis hebat dengan menyampaikan mereka kepada pasukan Profil kami dalam usaha untuk memberikan mereka pendedahan yang lebih tinggi.👉 Profiles - Pasukan ini menguruskan kepelbagaian profil-profil Ambassadors, termasuk hab genre dan bahasa. Mereka membantu dalam mengetengahkan maklumat relevan di samping berkongsi ilmu pengetahuan mereka melalui interaksi antara komuniti. Melalui kolaborasi dengan pasukan Stories, mereka membantu meyusun senarai bacaan yang luas untuk mempamerkan karya yang terbaik bagi setiap genre. Berpandukan minat yang mendalam untuk menghubungkan pembaca dan penulis melalui penceritaan, pasukan Profiles suka bercakap dengan individu serta berinteraksi dengan pengguna Wattpad melalui pelbagai jenis aktiviti.
👉 Challenges - Pasukan ini membantu dalam mengendalikan pelbagai cabaran penulisan untuk menyuntik semangat kepada para penulis di Wattpad bagi menjana kandungan baru, mempelajari cara-cara untuk meningkatkan kemahiran mereka dan mengasah kreativiti kraf penulisan mereka. Pasukan Challenges bermatlamat untuk memberi sokongan kepada penulis-penulis di setiap peringkat perjalanan Wattpad mereka, daripada amatur ke tahap profesional serta di semua genre dan gaya melalui penyiaran secara berkala sepanjang tahun oleh profil-profil yang telah tersedia bagi meneruskan aliran kreatif komuniti.
YOU ARE READING
Program Ambassador
RandomApakah itu Program Ambassador? Bagaimanakah menyertai Program ini? Jom masuk untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang program ini. Tambahkan 'Program Ambassador' pada reading list kamu untuk mendapatkan informasi terkini tentang cara-cara menyertai...