Ráno jsem ihned šla do koupelny kde jsem se oblékla vlasy si trochu natočila a nechala rozpuštěné, oblékla jsem se do normálního trička černého s dlouhým rukávem a taky trochu s výstřihem ale měla jsme pod ním ještě tílko takže tam bylo vidět to bílý tričko a tím mi nebylo vidět do výstřihu to jsem ale dobrá že?
Pak jsem si oblékla modré uplé ryfle a ještě si vzala na sebe mikinu která je proužkovaná a je tmavě šedá a pak černá no a pak jsem si nachystala tašku do ní si dala učebnice a vscehno tohle no a pak jsem opět jela do školy a chci říct že Bella jela dřív takže jsem jela do školy samotná.
Na parkovišti na mě samozřejmě všichni čuměli jen přece jsem tu krátkou dobu takže je chápu a ignorovala jsem ty pohledy.
Jo a asi se možná ptáte proč nemám sukni a tady tohle no z prostého důvodu, byla jsem líná být dneska kreativní takže jsme si prostě na sebe něco oblékla a taky moje nálada od rána byla špatná takže tak.
Hodiny ubíhali strašně pomalu a já myslela že umřu nudou a to doslova, fakt mě to nebavilo a dneska byl celý den plně divný a hlavně to že když byla hodina dějepisu tak přišel do třídy kluk který se omluvil že jde pozdě a pak se rozhlédl po celé třídě aby zjistil kde je volné místo a samozřejmě že bylo jako jediné místo vedlejší mě.
Mám ráda sedět sama ale aspoň když si sedl vedl mě tak aspoň voněl a moc špatně nevypadal a upřímně je to můj tip ale radši jsem se začala soustředit na výklad co říkal vyučující i když jsme se ho učili a já ho umím ale i tak jsem poslouchala.
Taky jsem si všimla že ten kluk se ode mě aji po nějaké době odtáhl jakože co nejvíc takže jsme byla taková jako že "vole co to děláš já ti neukousnu prdel tak chill" ale doopravdy jsem to neřekla samozřejmě že to mé myšlenky opět přemýšleli a taky vířili a měly různé teorie proč se odtáhl a nakonec jsme došla k názoru že možná bude gay a holek s nemůže ani dotknout no i když nechodil jako gay a ani nečuměl po klucích a nakonec mě z mého přemýšlení vyrušila učitelka. ,,doufám že posloucháte slečno Swanová" ach jaký krásný hlásek to byl samozřejmě že ironie hlas měla pisklavej jak píšťalka která už dosluhuje.
,, samozřejmě že poslouchám (odkašlala jsem si) ale i kdybych neposlouchala tak je to jedno protože to z minulé školy umím" učitelka jen něco zamumlala a pak zase pokračovala no upřímně jsem myslela že se mezi sebou budeme spolu jako fajtit protože byla nasraná ale nakonec prostě nic no, škoda heh.
Už mě to nebavilo poslouchat a měla jsem výhodu že jsem seděla v úplně zadní lavici takže učitelka na mě neviděla a tak jsem si vytáhla svůj blok a začala do něj malovat a čekala než těch posledních patnáct minut zazvoní a aspoň si zkrátila čekání tím že budu malovat.
Při malování jsem na sobě cítila něčí pohled a tak jsem se podívala na svého spolu sedícího a koukal na mě ale když zjistil že se na něj dívám tak rychle se otočil a koukal na učitelku.
Tak to bylo určitě fakt nenápadné hochu.
Ale aspoň vím že nejsi gay když na mě čumíš anebo jseš gay ale máš jen zájem co maluju.
Upřímně fakt nevím co mám s tím že je gay a asi bych toho měla nechat ale prostě jsme té myšlence zabránit nedalo takže mě nepozabijejte okej, děkuju.Minutu před zvoněním tak jsem měla obrázek hotový.
A když zazvonilo tak jsem zavřela blok a sebrala si věci i tašku a když jsem vztala tak jsem zasunula židli ke stolu a vyšla že třídy a ke skříňce.Ze skříňky jsem si vzala věci a jelikož byl teďka oběd tak jsem šla na oběd. Na obědě jsem si sedla k Belle a skupině.
,,dneska vypadáš příšerně " utahovala si že mě Isabella,,haha moc vtipný dnešek je celej na nic takže si že mě neutahuj nebo ti sežeru jídlo" Isa jen nafoukla tváře a začala si povídat s Jessicou a já si vyndala blog a začala jsem si opět malovat.Než uběhlo těch dvacet minut tak jsme štíhlá namalovat dva obrázky
No a pak jsem šla společně s jsou do šaten holčičích kde jsme se převlékli na tělocvik a šly pak do tělocvičny. Taky jsem si všimla že všichni Cullenovi a haleovi měli taky tělocvik a my holky jsme cvičili fakt málo a hodně z nich chybělo nebo sedělo kvůli absenci anebo kvůli periodě takže nás bylo asi tak deset z dvaceti no a tak jsme byli spojený s klukama a hráli jsme volejbal a učitelka mě dala do družstva kde byli Cullenovi a taky i isu později no a začali jsme hrát.
Cullenovi a haleovi hráli skvěle a já to uměla taky skvěle akorát ise ne takže jenom odrážela míč ale já projistotu stála za ní a stála jsem za ní protože jí to už několikrát vylítlo anebo to nestačila odrazit takže jsem to odrazila já.
Nakonec jsme vyhráli a pak hráli fotbal což kluci hráli všichni ale holky si mohli sednout kdo nechtěl hrát a nakonec jsem zůstala jenom já proti všem klukům a tak mě učitelka dala do družstva k červeným.
Učitelka mě vybrala že jsem teďka stála naproti borcovi a mezi námi byl míč a čekali až učitelka zapíská,,bylo by lepší kdyby jsi se posadila lůzro" zavrčel a já se pousmála,,pozor ať ti ten míč nekopnu do rozkroku debile" učitelka zapískala a než stačil borec něco říct nebo udělat tak jsme si vzala míč a ten kopla tak že mu projel mezi jeho rozkrocenyma nohama a pak jsem běžela k brance a někdy jsem míč vyhodila nohou tak že toho borce který mi ho chtěl vzít tak ho jakoby přeskočil a pak jsem dala gól jeeej.
No a dala jsem několikrát Gól no a pak zazvonilo a nás tým vyhrál. Potom jsem se převlékla zpět do oblečení a věci na tělocvik si dala do pytle a ten pak do skříňky no a pak si vzala helmu a šla jsem k motorku na kterou jsem si sedla, nasadila helmu a pak jela, sice byla zácpa ale má motorka se krásně protáhla mezi všechny auta a mohla jsem jet volně po silnici ale taky jsem předjela auta cullenů a pak hned ostře sjela zatáčku že jsme měla koleno a loket skoro na silnici jen malinko milimetrů zbývalo no a pak až do večera jezdila všude možně a když se začalo stmívat tak jsem jela domů a cestou si užívala krásný západ slunce no a jinak jsem pak zavezla motorku do garáže a tu pak zavřela a šla domů do pokoje.
V pokoji jsem si vzala důležité a potřebné věci a šla do koupelny kde jsem se vysprchovala a udělala rutinu, v pokoji jsem si udělala úkoly a pak jsem se navečeřela a pak už jen vyčistila zuby, převlékla do pyžama a pak si ještě chvíli v mém křesílku ve kterém si jenom čtu tak jsem si četla knihu ukradený dědic a pak šla už fakt spát.
ČTEŠ
zrzavý angel |Jasper hale
Vampirenikdy jsem nevěděla že si najdu kamarády a mezi nimi přítele který pro mě je oporou a pomůže se mi z toho všeho se dostat. ʕ·ᴥ·ʔʕ·ᴥ·ʔʕ·ᴥ·ʔʕ·ᴥ·ʔʕ·ᴥ·ʔʕ·ᴥ·ʔʕ·ᴥ·ʔʕ·ᴥ·ʔ Příběh je z Twilight Saga akorát po mém ale s filmem...