SELAM!
Yeni bölümle geldimmmm.REVA kitabından gelenler burada mısınız?? 💗💗
_______
Kaya: Kusura bakma yoğunduk vakit bulamadım. 18:45
Beren: Sorun değil Kaya abi. Bu arada hayırlı olsun sevgilin varmış.
Kaya: Teşekkür ederim. Selamı var sana.
Beren: Sende söyle. İyi akşamlar.
Kaya: İyi akşamlar.
________
Kızın adı Handeydi. Hesabını bulmak çok zor olmamıştı çünkü biyografisinde "K" harfi vardı ve hesabı herkese açıktı. Kaya ile o da resim paylaşmıştı.
Sevgilisi olması benim bir adım geriye atmıştı. İlerlesen ne olucak Beren? Sanki ileri adım attığında Kaya sana aşık olucak?
Artık umudum hiç kalmamıştı. Zaten abimin arkadaşıydı. Ne bekliyordum ki o yirmi beş yaşındaydı ben ise on dokuz. Aramızda altı yaş vardı.
Yoğundum demişti ama bu saatte o kızlaydı. En azından arkadaşımın kardeşi diye yardım edebilirdi. Onun için fazlalıktan ibarettim. Hayatında bir yerin yok ki birde fazlalık olasın Beren?
İç sesim çok haklıydı.
Üzerime bir hırka atıp mahalleye çıktım. Saat dokuza geliyordu ama biraz hava almak bana iyi gelecekti. Kapıya çıktığımda onunla karşılaşmayı beklemiyordum.
"Beren?" Diye bana soru yönelttiğinde yüzüme ona çevirdim. "Bu saatte nereye?"
"Öyle dolaşmaya." Dedim ve yürümeye başladım.
"Saatin kaç olduğundan haberin var mı? Eve geç abini arattırma." Diye sinirle konuştu. Arasındı.
"Ara." Diyerek omuz silktim. Kafamı dağıtmam gerekiyordu. Soğuktu hava onun üzerinde ceketi yoktu. Oysa sabah giderken vardı. O kız üşümesin diye ona vermiştir belki de.
"Neyin var senin?" Diyerek yanıma geldi. Yanıma gelmesindi. Uzak dursundu benden, unutmak istiyordum.
"Bir şey yok. Sadece yalnız kalmak istiyorum ama görüyorum ki ona da izin yok!" Diyerek sinirlendim. Bu tavrım saçmaydı farkındaydım ama karışma hakkını nereden buluyordu? Sırf abimin arkadaşı diye karışamazdı bana.
"Abinim ben senin!"
Ya sabır, ya sabır.
"Bakkala gideceğim iznin olursa?!" İmalı bir şekilde söyledim. Bi bahaneydi ondan şu anlık kurtulmak için. Aslında kurtulmak istemiyordum ki... Sadece abi kelimesini duymak istemiyordum.
Artık tavrımdan anlamış olucak ki bir şey söylemeden arkasına dönüp evine yürümeye başladı.
Bense bakkala gidip kendime atıştırmalık bir şeyler alıp eve geri döndüm. Eve girip mutfağa geçtim ve aldığım şeyleri tabağa koydum. Yukarı odama çıktığımda odamdaki balkona çıktım ve bir şeyler izleyerek yemeye çalıştım.
Ama beni engelleyen şeyler vardı. Bir çift göz. Ve bu gözlerin sahibi Kaya'ydı. Kafama o tarafa çevirdiğimde beni balkondan izlediğini gördüm. Sigarayı dudaklarına yerleştirmişti. Ona kafamı çevirdiğimde o kafası hemen başka yöne çevirmişti. Anlıyor muydu acaba ona olan aşkımı?
İmkansızdı. Hissettirmemek için elimden geleni yapıyordum.
Sanırım telefonu çalmıştı çünkü telefonu cebinden çıkardı ve bir kaç saniye düşünüp açtı. Gülmeye başlamıştı. Sanırım o kızla konuşuyordu. Handeyle. Yediğim şeyler boğazıma dizilmişti. Öksürmeye başladığımda masanın üstünde olan sürahiden su doldurup içtim.
Evlerimiz yakın olduğu için öksürük sesim oraya kadar gitmişti büyük ihtimalle. Çünkü kaşları çatık kulağında telefonla bana bakıyordu. Hızlıca içeri attım kendimi bu kadar göz teması kalbim için iyi değildi çünkü.
Telefonumun bildirimi çaldı.
_______
Kaya: üşüteceksin. (21:56)
Beren: düşündüğün için teşekkürler. Bu arada aşağıda takındığım tavır için özür dilerim Kaya abi bu aralar dersler sınavlar derken kafam allak bullak oldu.
Kaya: sıkıntı yok abicim. İyi geceler.
Beren: iyi geceler.