Hie!!
Here is chapter 8
Of
Mohabbat Aazmaa ❤️🔥Don't forget of vote and comments
I am seeing reads r increasing but not votes.
Ab itni bhi kya kanjoosi ek star hi toh dena h...dedo na..Happy reading !! 💙
____________________________________
''N..Nitya..please -----''
" Mr khurrana. ..mein Arshiya hu aur aaj hum pheli baar mile h ...hum nhi jante ek dusre ko , aapko bss misunderstanding hui hai"
I said trying to make him understand but seems like its of no use .
"Nhi , Nitya ho tum ...meri wife ...my love ..,my lady tumhari bss yaadast gai h , tum ghar chalo sab yaad aa jaega maa ,papa ,dadi sab khush ho jaenge"
" nhi mr Khurrana , mein Arshiya hu aapko kese btaun....wait rukiye aapko sabut dun"
I said while taking out my phone from pocket and showing my ID which was saved in it ." see likha h ACP Arshiya Mehta , daughter of Mr Pranav Mehta , mere papa"
I said thinking that he will believe me now but noo." Is he the one jinhone tumhe bacha lia tha ? I will thank him for saving my Nitya"
he is getting panic , I can't think anything what should I do ...my gaze fell Ashish coming our side"Ashish!, please help...I think h..he is getting panic i..idk kya hua h inhe"
he immediately run towards and hold his hand." Pta nhi mujhe kyu apni wife samajh rhe h yeh" .
" sir, are you okay"
he asked rubbing his back ."Ashish samjha na Nitya ko mujhse syd naraz h tujhse nhi hogi , tu bol na usse teri Bhabhi teri baat nhi manegi"
Ashish tried to make him sit on bench" sir calm down , please"
I notice tears in Mr Khurrana's eyes ."Ashish please usse bolo na" he coughed ....i immediately see around and see a water cooler bring a glass was water and passed give that to Ashish he make him drink that ...a small smile came on his face
" aaj bhi utni fikar h na ,aur bolti ho mein Nitya nhi"
again he is misunderstanding my act of humanity with care , he seems okay after some minutes ." Sir , please we have to talk very politely, syd unhe sach mein kuch yaad nhi h na...phir ese mein kahi tabiyat na bigad jaye unki , aur aap ese react krengi woh baat bhi nhi krengi"
YOU ARE READING
Mohabbat Aazmaa
RomanceStory of Vedansh khurrana and Arshiya Mehta Mohabbat Aazmaa TROPES :~ ❒ Strong Female Lead ❒ Businessman X ACP ❒ Arrange +Forced Marriage ❒ Second Marriage ❒ Suspence ❒ Grumpy X Sunshine