14) prokletí prince - zodiacek

21 2 0
                                    

Poster: Svrbí mě pěkně prstíky, abych tu knížku už už otevřela. No, cover opravdu napíná, tak doufám že to žluklé vejce ve zlatém obalu- určitě nebude! Věřím ti!

Popisek: No, dozvídáme se o zlobivém princátku. Doufám že dostane pořádně přes zadnici....parchant jeden!  Tak jde se číst.

Pravopisné chyby:  No, máš tam párkrát jména v prvních osobách, přestože by jsi je měla skloňovat. Není chyb moc, ale pár peprnějších jsem tam našla. Hold nikdo není přeci dokonalý.

Děj: Ale jo, dějově to sedí, akorát já nevím co, ale něco mi tam chybí. Možná bych přidala nějakou dějovou zápletku. Například že stráže Jonathana chytí a on jim bude muset uniknout.

Body: 7,5/8 Strhávám body za to skloňování, mě osobně to dost štvalo, ale dá se to přežít. Pak, je to v určitých místech lehce jaksi nudné. Trochu se to opakuje...

Můj názor: Hezký vymyšlený příběh. Dodala bych více akce a ten konec bych trochu rozepsala, je to na mě až moc šup šup aby to bylo už hotové. Ale, hezky jsem si početla.

Doporučení: Zkus trochu ještě rozepsat ten konec, možná i do dvou kapitol. Věřím že to bude tak lepší.

+ Zbožňuju, jak si hraješ s těmi názvy > ty korunky jsou top💥

Tak, recenze hotová a já se vrhám na další. Tuhle knížku jsem četla v offline módu, tak u ní nejsou komenty. Za to se omlouvám. Vaše

ebrhart ♥️ ♥️ 🤗

Recenze-opět SpuštěnoWhere stories live. Discover now