14.

10 3 0
                                    

Doamne, ascultă-mi glasul căci către Tine îmi îndrept durerea și greul sufletului meu. Tu ești singurul prieten care rămâi lângă mine.

Doamne, când toți mă părăsesc, Tu îți faci cunoscută iubirea, când toți se depărtează, Tu Dumnezeule te apropii. Îndură-te de mine Doamne.

Doamne, ascultă glasul inimii mele și ia aminte la plânsul sufletului meu, căci toți au plecat, niciunul n-a rămas lângă mine, niciunul măcar.

Doamne, Tu știi cauzele pentru care mă aflu aici. Știi și că nu după dorințele inimii mele am venit, ci
am venit călăuzit de planul Tău.

Doamne, nu mă părăsi, căci doar înspre Tine îmi îndrept ochii și numai de la Tine nădăjduiesc după ajutor. Doamne, sunt păcătos dar nu pleca...

Doamne, miluiește-mă căci sunt păcătos și povara relelor mele mă doboară. Iartă-mă Doamne, nu mă pedepsi după faptele mele rele.

Doamne, iartă-mă... În dreptatea
Ta, adu-ți aminte că ești un
Dumnezeu îndurător și milos. Adu-ți aminte Doamne că sunt om...

Doamne, nu-mi lua sănătatea, nu supune trupul meu păcătos la chinuri, însă dacă îmi voi ispăși relele în această coajă păcătoasă, întărește-mă.

Doamne, nu pleca de la mine. Numai la Tine găsesc liniște Dumnezeule. Îndepărtează de la mine îngerii  întunericului și protejează-mă Tu...

Amin.

DUMNEZEU MĂ IUBEȘTE. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum