"Vreau să merg odată în iad. Tot ce se află pe lumea asta mă plictisește amarnic..Vă urăsc pe toți : )"
Scrise Matt în jurnal , înainte de a părăsi camera sa pentru a intra în baie.
Călca încet pe gresia rece , privind îngândurat tot ce se afla în jur. Porni apă căzii și , cât timp aceasta curgea , provocând un zgomot enervant , el se uita în oglindă, privindu-și , calm dar în același timp disperat ochii roși , plini de cearcăne , părul ciufulit în toate părțile și buzele sale uscate.
Cada se umplu , acesta oprii apa , deschise dulapul cu medicamente ce ae afla deasupra oglinzii și luă o lamă.
Băiatul stinse becul , aprinzând două lumânări pe marginea
Își dădu jos hainele largi ce îi acopereau trupul și se așeză încet în cadă. Picioarele îi tremurau , iar mâinile îi alunecau ușor pe marginile ude ale căzii , zgâriind margiinile cu lama ce-o ținea în mâna dreaptă.
Plictisit de ce se întâmpla , aproprie lama de piept și începu să taie ușor umărul palid. Tăieturile erau tot mai dese , acesta neputându-se oprii din a le face . Sângele i se scurgea ușor pe braț , până când atingea apa , înmuindu-se în aceasta.
Când termină , Matt opri sângerarea cu niște pansamente . Stinse lumânările , aruncă lama și plecă în camera lui .
Se îmbrăcă și se puse ușor în pat , întinzând mâna pentru a-și lua telefonul spart.
Privea cioburile din ecran , amintiri scurgându-se odată cu ecranul ce se prăbușea încet , despărțindu-se de telefon.
Lacrimi i se întindeau pe fața palidă,
atingându-i buzele și provocându-i tristețe pe chipul îndurerat ." Eu sunt în umbra celorlalți.. În umbra tuturor.. "
Scrise în jurnal , apoi închise strâns ochii și adormi înlăcrimat.
CITEȘTI
Moarte Mintală...
Teen FictionMentalitate decedată într-o lume jenantă , plină de false amăgiri date de lipsa inteligenței și speranțe false pentru motive imposibile...