Parti Sıkıntısı Bölüm 4

18 4 0
                                    

...

-Bi bi dakika bi dakika ne yani Kaan sana arkadaşlık isteği mi göndermiş? Sakın bana kabul etmediğini falan söyleme yoksa yarın seni hemen doktora götürmem gerekecek.

-Merak hiç bişey yapmadım. O an şaşkınlıktan zaten ne yapacağımı şaşırdım. Yanlış bir şey yapmamak için dokunmadım. Duruyo öyle.

-Profiline girip bakmışsındır heralde hı?

-Hayır bakmadım.

-Aferin sana alkış... Senden de bu beklenirdi zaten.

-Ya ben anlayamıyorum ki amacı ne? Ben ona soğuk davrandıkça o bana tam tersi yakın davranıyo. Hem benim onu sevmediğimi göremeyecek kadar kör olamaz.

-Ya anla işte seni gözüne kestirmiş seninle bir yakınlık kurmak istiyo. Sen de istemeyince bu onun daha hoşuna gidiyo. Eee boşuna dememişler aşk imkansızı sever diye. Onun gözünde de sen imkansızsın işte bu kadar basit.

-Bilemi...

-Öhömm sus sus geldi.

-Kızlar ne yapıyosunuz bakalım?

-Senin dedikodunu yapıyoruz.

-Off Eda insan gibi soru sorduk. Düzgün cevap versen nolurdu ha nolurdu??

-Kaan başlama yine çocukça davranmaya. Oturduk işte kız kıza muhabbet ediyoruz. Değil mi Dolunay?

-Hı!? Yaa evet öyle.

-İyi o halde sorun yok. Ben gidiyorum. Ha bu arada partiye geliyorsunuz değil mi?

-Ben kesin geliyorum da Dolunay'ı bilmem.

-Edaa uff.

-Gelmiyor musun Dolunay?

-Şe şey geliyorum geliyorum sıkıntı yok.

-Güzel. Zaten sen gelmesen partinin bi anlamı olmazdı.

-Bu ne demek şimdi?

-Bişey demek değil canım öylesine.

-Kaan kanka gel hadi basket maçı başlamak üzere.

-Kızlar benim gitmem lazım sonra görüşürüz.

-(İkisi birden) Görüşürüz.

...


İNADINA AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin