Aa koridor niye bu kadar kalabalık kavga falan mı oldu acaba? Hemen bakmam lazım. Panoya bakıyo herkes. Ne yazıyo yaa?? Kalabalıktan da görünmüyo ki bişey uff..
-Bi dakka, bi bi saniye , pardon geçebilir miyim?
Heh gördüm.
"3 Haziran Cumartesi gecesi okulumuzda bir parti düzenliyoruz. Tüm öğrenciler davetlidir."
Olamaz parti mi?
Bi dakika bi dakika altında bişey yazıyo..
Hazırlayan Kaan Gülsoy.
Ne yani şimdi partiyi Kaan mı düzenliyo?
İşte bu inanılmaz gerçekten..
...
-Kızım ne demek ben partiye gelmiyorum ya delirdin mi sen yoksa aklını falan mı kaçırdın?
-Gelmiyorum işte basbaya.. Kaan'ın hazırladığı partiye neden geliyim ki?
-Ya bırak şimdi Kaan'ı falan. Unut onu. Partiyi düşün, partiye odaklan. İnan bana çok güzel olacak.
-Sahi mi diyosun?
-Evet canım bana güven her şey yolunda gidecek.
-İyi peki madem öyle olsun.
-Hah şöyle ya yüzün gülsün biraz. Ben şimdi kantine gidiyorum su alcam sen de bişey ister misin?
-Yok istemiyorum sağol.
-Tamam bakalım.
Hani partiye gitmeyecektim? Yine Eda'nın aklına uydum.
-Ooooffff oooofffff....
-Noldu niye ofluyosun güzellik?
-Kaan senin ne işin var burda?
-Unuttun heralde burası benim de sınıfım.
-Ay doğru ya unutmuşum. Beni mi dinliyosun sen?
-Yoo ben seni niye dinliyeyim? O kadar dalmışsın ki benim geldiğimi bile görmedin. Sonra da bi anda oflamaya başladın ben de sordum.
-Olabilir ya bu aralar kafam hiç iyi değil.
-Noldu neyin var?
-Şu parti şeyi canımı ço... Aman ya işte şey dicektim bi kaç dersten zayıfım var da düzeltemem falan diye onu düşünüyodum..
-Bence senin canın başka şeye sıkıldı.
-Yok.
-Hadi hadi söyle.
-Bişey yok diyorum.
-Çok inatçısın. İnatçı keçi ne olacak ahaha
-Haha çok komiksin gıdıkla da güleyim
-Yapardım da ortam müsait değil şu an.
-Bak hala devam ediyosun! Gider misin please!!?
-Normalde gitmicektim ama please lafını duyduktan sonra acil gitmem lazım. Yine ergenliğin tuttu. Gidiyorum ben good byy.. hahahah
-Dalga geçm...
Ayy Allah'ım öldürcek bu çocuk beni. Ama hoşuma da gitmiyo değil. Saçmalama Dolunay sen Kaan'ı sevmezdin ki ne oldu bi an da? Anlayamıyorum gerçekten.. Oh be zil çaldı sonunda. Eve gitme zamanı yaşasınn. Son dersimiz boş olduğu halde eve göndermiyolar ya sinir oluyorum. Neyse hemen eve gideyim de yarım kalan proje ödevimi tamamlıyayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNADINA AŞK
ChickLit-Ondan hoşlanmıyorum. -Bal gibi de hoşlanıyosun. -Hoşlanmıyorum dedim sana. -İyi bakalım öyle olsun ama gözüm üzerinde ona göre. -Eda sen bari yapma. Benim o çocuktan nefret ettiğimi bilmiyo gibi konuşuyosun. -Ağzın nefret ediyorum diyo ama gözlerin...